Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Det är så här att nästa år ska jag betäcka mitt vbl sto. o jag skulle gärna vilja ha nån läcker färg som isabell eller skäck på...
2
Svar
26
· Visningar
2 976
Senast: Lazio
·
T
Avel Är det någon som har lite fakta om hingsten carat 542. Temperament, tävlingsresultat, akommor etc. Skulle vara väldigt tacksamm för...
Svar
3
· Visningar
1 663
Senast: Sar
·
B
Avel Är i val och kval om jag ska betäka mitt sto till vårkanten men med vilken hingst?? Kan man få lite hjälp tro med olika förslag? :)
Svar
14
· Visningar
1 922
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel 163 cm i manken född 1946, men det är också allt jag vet om denna häst. Vem var det egentligen? Tack på förhand! :rofl:
Svar
8
· Visningar
1 798
Senast: Happimess
·
Avel Bild1 Bild2 Om länkarna inte fungerar så ta bort http://www i adressfönster och försök igen :)
2
Svar
24
· Visningar
3 318
H
  • Låst
Avel Ett av våra föls pappa är skimmel,mamman brun. fölet föddes brun utan några som helst tecken på att bli skimmel. Nu har han vid 2...
Svar
1
· Visningar
1 291
Avel Hej!! Nån som vet nåt om nån av dessa hingstarna?? Alla fanns i holländska aveln 81-82, alla är skimmler. B. Raimond Kodario Koopman...
Svar
11
· Visningar
1 624
Senast: Centaur
·
Avel Har med stort nöje "lusläst" skriften "Araberna i Småland, deras fäder och förfäder", skriven 1963 Arvid Aaby-Ericsson. I skriften...
2
Svar
38
· Visningar
4 798
Senast: shady
·
Avel Någon som vet nåt om honom? Pållan som jag har fått på livstidsfoder har honom som pappa och nu vill jag veta mer om honom. :)
Svar
1
· Visningar
2 583
Senast: Görel
·
N
Avel Hej! Har en häst som är efter honom och har bara hört att det var en kanontravare. Min häst blev importerad hit från Usa på 80 talet...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: b4nugget
·
P
Avel Hej! Jag är lite nyfiken på er som har fjordingar och hur de är i temperamentet. Lugna, pigga, tittiga, ja berätta bara!
2
Svar
33
· Visningar
5 636
Senast: Fjordan
·
T
Avel Ja, detta inlägg riktar jag till alla de människor som med jämna mellanrum vill framhäva sin travares (eller travare i allmänhet)...
Svar
13
· Visningar
2 547
Senast: Tuki
·
Avel Har en fölunge gåendes här, med mamman som är betäckt med min hingst. Är meningen att jag ska göra en ID-beskrivning av fölungen innan...
2
Svar
20
· Visningar
3 172
Avel Mitt cobsto som fick mjölk för någon vecka sedan är fortfarande dräktig. U -ljudade henne idag och fick se ett stort livligt föl som såg...
Svar
1
· Visningar
1 082
R
Avel Hej Är det någon som skulle kunna svara på dom har frågorna om new forest avel det skulle vara jätte snällt.. 1. Finns en...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Lena_B
·
H
Avel tror ni att det blir ett litet halvblod??
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: Rodde
·
N
Avel Jag har ett dräktigt arabsto som börjat bete sig konstigt, hon har varit dräktig ca 90 dagar. Hon ställer sig som om hon skulle kissa...
Svar
2
· Visningar
1 412
Senast: Cesam
·
H
Avel har ett Feliciano sto på 156 cm kort kompakt. vad tror ni att det skulle bli om jag la Cardento på henne? hon är ganska lätt i typen...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Zaskia
·
Avel Har ju börjat avvänja fölis, hon får vara i egen box på nätterna. Ännu är vi bara inne på natt 2, så man ska väl inte dra för mycket...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: shady
·
H
Avel när börjar avels säsongen??
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp