Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel i min hästs papper står det att han är svart, men vi har upptäckt att han inte alls är svart utan skiftar till skimmel istället.. :o...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: Xeline
·
R
Avel Att vara eller inte vara! Vad finns det för åsikter bland er här angående de nya regeler som införs att ett enkelt hälsokontroll ska...
Svar
13
· Visningar
1 642
Senast: Lena_B
·
T
Avel Letar efter info om hingstarna Lombard och Cagliostro. Bilder etc.
Svar
4
· Visningar
1 955
Senast: Lorpan
·
B
Avel Undrar just omdet här kommer rätt nu? Jag är det tillåtet att fylla ut en pannlugg med löshår? Mitt llilla busfrö har kliat bort en hel...
Svar
5
· Visningar
1 492
Senast: pimy
·
Avel Har en liten fråga rent teoretiskt.. Om någon skulle köpa ett sto som är 2 år gammal och redan har fått föl(tjuvbetäckning). Stoet är...
Svar
2
· Visningar
1 396
Senast: ameo
·
G
Avel Någon som var där? Intryck och åsikter tack! :)
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: GiG
·
Avel En 1,5-åring som ligger på c-ponny-mått nu och inte har växt speciellt mycket sen i våras, hur stor kan det tänkas att hon blir? Hon har...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Emmmmma
·
S
Avel Berätta vad ni såg, vilka som gick bra osv. Vilka hingstar som var "inne"... nyfiken!
Svar
6
· Visningar
1 437
Senast: pricccen
·
Avel Någon som känner till en arab vid namn Choice? En rätt känd arab är detta..som just nu tävlar dressyr i Norge... Någon enda som känner...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: grazzie
·
S
Avel är det några fler som har honom i sin stamtavla? Vad har ni att berätta om denna arabhingst?
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: __Stilett__
·
Avel Har själv ett föl från lavirco 967 skulle villa veta om det finns fler :banana: :banana:
Svar
9
· Visningar
2 598
Senast: Rotterö
·
P
Avel Är det nágon som kan ge information om holländska hingsten Flemmingh? Har mitt sto pá hingststationen och det lutat át att använda...
Svar
8
· Visningar
2 248
Senast: Pirayan
·
K
Avel Nu vill jag ha hjälp av alla som kan :bow: Jag vill visa min unghingst på premieringen nästa vår och då är han 3år. Vad ska man tänka...
2
Svar
22
· Visningar
2 811
Senast: KESO
·
Avel Har han verkat i svensk avel, och isåfall när och under vilka förhållanden (importsperma eller svensk station?)
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Domaren
·
O
Avel på mitt sto om något år. Hur skall jag gå till väga?? Jag har ett 13-årigt hoppsto. Hon har gått 150 hoppningar, deltagit i 4 årstest...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: hoppsann
·
Avel Hej på Er!! En liten fråga, när börjar Ni verka era föl? Mitt föl är snart 4 månader men jag tycker att han ser lite lång ut i hovarna...
2
Svar
38
· Visningar
7 495
Senast: jennan
·
B
Avel Jag heter Sara Lind och jag jobbar som frilansjournalist. Just nu ska jag skriva om hästraser - en artikel om varje hästras och av den...
2
Svar
31
· Visningar
10 285
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Ar det handelsevis nagon har som har vetskap, exterior, temperament, prestationer, inriktningar mm om hingsten Jocer 467 och dennes...
Svar
6
· Visningar
2 021
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på...
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: stommen
·
Y
Avel jag har ett sto som är dräktigt, min kompis har köpt ett hingst föl som är sex månader gamal när hon får hem honom, mitt sto är då runt...
Svar
11
· Visningar
2 107
Senast: Annika_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp