Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Vart någonstans hålls den? Tider, inträde. Allt ni vet! Tack tack! :bow:
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Avel har någon här vågat sej på att köpa vår skvallertidning, Hästfynd, nr 9. Läser om garranos, åh så lik en islandshäst den bruna är...
Svar
8
· Visningar
1 906
Senast: Haukur
·
Avel Hur gör man om man vill registrera sin skäck som pinto i USA? Jag har försökt läsa på pinto assosiations hemsidan men varje gång jag...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: PeGe
·
P
Avel Har varit borta en del under sommaren vilket ledde till att hästskällena fickk gå helt fria i sommarhagen i tre veckor. Min stor dam...
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: josse_horses16
·
Avel Nu till helgen är han 16 veckor 4 mån Det har gått mycket bra. Han är busig i bland men snäll o go Han börjar att få den rätta färgen...
Svar
3
· Visningar
1 194
X
Avel Finns det någon databas där man kan söka efter stammen på shetlandsponnyer ? Om man bara vet namnet på ponnyn ?
Svar
9
· Visningar
1 682
Senast: gonkan
·
D
Avel Någon som vet nån hingst som ger långbenade avkommor. Bild?
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: Domaren
·
Avel Nån som har nån el känner till nån avkomma efter Smasher? Har en kompis som har ett fyra årigt sto efter honom. Det är först i år som...
Svar
10
· Visningar
1 912
Senast: ghost
·
Avel Dett är ingen efterlysning, utan endast en faktasökning! jag forskar i min sköthästs stamtavlor, och har lagt in en annons i...
Svar
2
· Visningar
1 267
Senast: Happimess
·
F
Avel Är han ridhäst lr galoppör? :confused: Vad har hans avkommor presterat osv?
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Fnurra
·
Avel Jag visade mitt föl mån När är egentligen bäst att visa fölen. Vilken ålder är bäst åringar. Jag funderar på att visa honom vid igen...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Avel Ni som vet: vad betyder det att en hingst är breeders ansluten??
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Pooh
·
Avel Jag undrar hur mycket en arabponny som nu är 1,46 som 3-åring jag undrar hur mycket den växer? är de 5-7cm?? någon som vet på ett...
Svar
13
· Visningar
1 888
Senast: CK
·
Avel Nu så här i slutet på sommar har ju fölmönstringarna startat. Hur har det gått för era föl? Vad har dom fått för poäng och utlåtande...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 082
Senast: stommen
·
Avel Har ett halvblod på 9 år och skulle vilja ha en liten att arbeta med också. Har tänkt mig en hingst/valack föl-2-åring. Då är mitt...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Avel Jag läste på Gäverstads hemsida att han importerades 1 september. Han är silversvart 6 år. Någon som vet (eller kan ta reda på) något...
Svar
1
· Visningar
1 803
Senast: sirr
·
Avel Barychnikov 867.. jag vill veta allt om honom om han finns i sverige eller är utomlands.. avkommer efter han med mera. hur dom ´är också...
Svar
18
· Visningar
7 549
M
Avel Går väl nu i höst?? Vilken plats är närmast att åka och titta på när man bor i Halmstadstrakten?
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: Vitsippan
·
S
Avel i min hästs papper står det att han är svart, men vi har upptäckt att han inte alls är svart utan skiftar till skimmel istället.. :o...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: Xeline
·
R
Avel Att vara eller inte vara! Vad finns det för åsikter bland er här angående de nya regeler som införs att ett enkelt hälsokontroll ska...
Svar
13
· Visningar
1 634
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp