Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Rabicano \"skunk svans\" Hur vanligt är det på våra svenska halvblod? Vad för genuppsättning har dom? Kan dom nedärva något specifikt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 533
Senast: crazy
·
Avel Har en liten undring över vad denna kusen har för gårdsnamn. Han är 6 år gammal och silversvart... vet ganska lite om honom så det vore...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: Demon
·
S
Avel Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance Vill ni ha längre stam så...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Rambo 910 efter Chapman som jag har förståt.. hur e´han .. är en trevlig hingst eller han är lik sin far ... hur dna är avkommerna...
Svar
12
· Visningar
5 585
Senast: shady
·
M
Avel Chrevi\'s Cavallo Nån som har en hemsida till denna danska hingst? Tack på förhand /Madde
Svar
3
· Visningar
1 700
Senast: Pazuzu
·
M
Avel Hej Jag undrar om det finns olika sorters holsteiner. Jag har en häst med holsteinerblod i sig så jag undrar hur man vet vad hon tillhör...
Svar
4
· Visningar
3 191
Senast: Mathilda
·
A
Avel Jag vet att tex vt.frff är vita framfötter. Men hur utläser man vt.bff som är vita bakfötter, eller 4 vt.ff? Fick frågan i dag och jag...
Svar
4
· Visningar
1 393
Senast: arabidopsis
·
Avel Jag har hört lite rykten angående en viss shettis hingst.Man ska ju inte lyssna på rykten :angel: så utan bilda sig en egen...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: Shettisar
·
C
Avel Hej! Är det någon som vet nått om hingsten Grand Cru?? Hans mamma är Athene, vet någon nått om henne?? De är Hannoveraner... /fia :bump:
Svar
3
· Visningar
1 669
Senast: Görel
·
Avel Lipizzaner-\"fräknig\" skimmel? Hej hej! Vet inte om det blev i rätt forum här nu men jag undrar vad skimmeltypen kallas som ser ut som...
Svar
2
· Visningar
1 704
Senast: sadelvan
·
Y
Avel nu vet jag inte om jag är plaserar den här frågan på rätt ställe men jag prövar, jag och min kompis satt och diskuterade hingstar när vi...
Svar
5
· Visningar
2 278
M
Avel Någon som har erfarenhet av dessa? Vad jag har hört är det estlands motsvarighet till vår ridponny, dock kraftigare, viktbärande och...
Svar
6
· Visningar
2 055
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel vet någon den skimmel hingsten var för ras ??.. Såg han en gammal flyinge katalog men kommer ej ihåg .. Jag tror att han hete Induc...
Svar
10
· Visningar
1 860
Senast: asan
·
J
Avel Hej! Har en 5 årig valack som ska reggas. Vart är det billigast? Inga papper finns. Han är DNA analyserad och id kontollanten har...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: ameo
·
B
Avel Finns det nån hemsida för/om fd galoppörer? precis som det finns en sida om ridtravare. *cia* :bump:
Svar
1
· Visningar
1 437
B
Avel hej undrar om pinto är färgen eller är det rasen. eller är det paint som är rasen. har lite svårt att lära mig vilket som är vad...
Svar
12
· Visningar
9 761
Senast: Lena_B
·
B
Avel Jag sak skriva ett arbete om den peruanska pason eller rockymountin hästen ( tror jag att det stavas?), men hittar ingen bra sida med...
Svar
5
· Visningar
1 813
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Avel Är det någon här som ska vara med på kallblodsutällningen i Gällstad den 6 september? / cliria som är nyfiken på om det dyker upp fler...
Svar
7
· Visningar
1 576
Senast: FjordFia
·
Avel Är det någon som vet något om honom? Bild och info? Kram Favina :bump:
Svar
4
· Visningar
1 580
Senast: hoppsann
·
M
Avel Hoppas ni kan hjälpa mig som kan lite färger. Har ett stoföl på ca 2,5 månader. Det jag undrar är om hon blir silversvart eller skimmel...
2
Svar
33
· Visningar
3 878
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp