Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Har fått min digitalkamera nu! Så jag kan visa upp våran fölis. På bilderna är han 4 månader! En av korten har Kia här på buke tagit...
Svar
3
· Visningar
1 893
Senast: mannis
·
B
Avel Jag undrar vad ni tycker om denna stammen. Har/Ska köpa en åring, som är tänkt att den ska gå fälttävlan om det passar, men då jag inte...
Svar
6
· Visningar
2 410
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Nu har jag en massa frågor! Är det felria rundor i 1 m som gäller? Hur många? Kan man åka på en tävling och innan ha bestämt sig för...
2
Svar
24
· Visningar
4 096
Senast: Cyllene
·
Avel Var det ngn mer än jag som var på plats och såg detta? Hur kan hästar som skenar, går på bakbenen och inte går mellan hand och skänkel...
Svar
11
· Visningar
2 280
Senast: Cillavan
·
M
Avel Jag har tänkt visa min femåring på kvalitetsbedömning om ett par veckor. Kom just på att jag inte vet om man ska sitta ned eller rida...
Svar
1
· Visningar
1 705
Senast: md5krist
·
F
Avel Jag söker information om halvblodshingsten Pontus. Då jag är dåligt insatt i halvblodsavel så undrar jag om någon vet om Pontus...
Svar
8
· Visningar
2 682
Senast: dressyrryttare
·
P
Avel I vilken avelsförening kan jag registrera en korsning varmblod/fullblod? Inga papper på betäckning osv.....
Svar
4
· Visningar
1 960
Senast: svea
·
S
Avel Jag skulle vilja ha lite info, bilder mm på islandshingsten Fani fra Herthadalen. Jag tror han är en dansk hingst.
Svar
5
· Visningar
2 698
Senast: simslabim
·
C
Avel Är det någon här som har ett fullblod efter denna hingst?? Min varmblodsmärr på 20år har några avkommor efter en hingst,som är efter...
Svar
11
· Visningar
2 631
Senast: Carolrita
·
M
Avel Är det någon annan som använt denna hingsten? Jag tog honom till ett av mina ston, och nu är den andra där med när det inte tagit sig...
2
Svar
35
· Visningar
5 789
Senast: Masse
·
Avel Mitt sto är ju dräktigt som nog dom flesta vet... :smirk: Borde vara på runt dag 60 nu....Sedan ett par dgr tbx så har hon varit väldigt...
Svar
8
· Visningar
2 790
Avel I morgon är det dax . Nu börjar jag bli nervös . Hoppas att allt går som det ska . Vi har tränat att lasta dom. Harhaft de båda...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: Rotterö
·
B
Avel Har ett fullblodsto som jag vill betäcka. Har min funderingar kring halvblodshingstarna, men de är så många! Har även funderingar på...
Svar
4
· Visningar
2 817
Senast: Mia_R
·
B
Avel Hejsan! Jag ska för första gången åka på utställning med min ponny... Är det någon som kan komma med lite tips om hur det går till och...
2
Svar
23
· Visningar
6 369
Senast: RebeckaKihlberg
·
Avel Söker mödernelinjerna på dessa ston. Hoppas ni kan hjälpa mig. Genziana 12518 Danella 12083 Mikaela 13537 Freja 4854 Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
2 224
Senast: shady
·
K
Avel Nån här inne som har gjort det? Hur funkar det? Fyller man i chipnummret i passet sen?
Svar
4
· Visningar
2 149
Senast: jojjo_blondin
·
S
Avel Hej! Mitt importerade ponnysto har ett märke (bränn?) på rumpan. Syns i visst ljus och mest vid pälssättning. Är det ngn som vet hur man...
Svar
4
· Visningar
2 383
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp