Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

R
Avel Idag kl.9 rullade vi in i Bjärsjölagård för min första Shettis utstälning med min 3åriga hingst. :o Vi blev klassvinnare ibland 3åriga...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: gonkan
·
T
Avel Jag befinner mig i en dröm om att införskaffa ett litet stoföl i ovannämda ras. Reser mycket i spanien och har i många år varit och...
Svar
2
· Visningar
3 841
Senast: ninjo
·
B
Avel Vad är det för skillnad mellan welshponny och welshponny R? Är inte insatt i welshrasen men skulle vilja veta ändå! Blomman
Svar
3
· Visningar
1 490
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Nu ska hon inte betäckas, men på lek. Vad skulle ni välja för hingst då? Lågställt, litet halvblodssto med fullblodsmamma och Magini som...
Svar
11
· Visningar
2 216
Senast: shady
·
S
Avel vad heter den sidan där man kan kolla på sin travares stam igenom reg nummret fakta ? snabbt svar.....
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: shattis
·
B
Avel Är det nån ute i den stora vida hästvärlden (finns väl ingen annan värld,elller??) som äger,sköter,tar hand om,rider eller...
2
Svar
21
· Visningar
5 896
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Avel Min syster håller på och letar häst och har fastnad för ett varmblod som aldrog är startad i trav, dock tränad. Hon ska även titta på...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 450
Senast: najo
·
B
Avel Tänkte betäcka mitt fullblodssto till våren. Hon är ca 165 cm. (Har stam som ej finns i Sverige.) Hon rör sig trevligt men jag är mer...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Avel Amerikanskt varmblod? Han är efter: Carlisle (US) undan: Canny Lobell (US) Och på båda föreldrarnas släkt finns (US) efter namnet...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Lazio
·
S
Avel Vet att han inte gick igenom hingstprovet. Vill gärna ha mer info kring honom, hur tror ni att han är som förvärvare? Vilka kvalitèer...
Svar
3
· Visningar
1 816
Senast: Sammets_rosa
·
Avel Jag ska bli MORMOR!! --> Fisk bakterie...?? :banana: :banana: :banana: Efter mycket om och men tog sig Racer Märta :love: och har nu...
Svar
2
· Visningar
1 570
A
Avel Nu kommer jag med fler dumma frågor, men så är det när man är nybörjare inom avel :o Jag har precis köpt ett shettis sto som blev...
2
Svar
21
· Visningar
2 802
Senast: annele
·
B
Avel Amerikanskt varmblod? Han är efter: Carlisle (US) undan: Canny Lobell (US) Och på båda föreldrarnas släkt finns (US) efter namnet...
Svar
14
· Visningar
2 791
Senast: Lena_B
·
M
Avel Någon här som ska iväg på utställning i ärentuna, uppsala den 6/9 med sin shettis??
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: mizz_perfect
·
H
Avel Nådon här som har lite fakta om denna hingst?? Fick nyligen reda på genom DNA-prov att mitt sto är efter honom.... Vet ni vad han stod...
Svar
2
· Visningar
1 793
Senast: lady_vip
·
S
Avel Efter mycket om och men av letande mellan olika raser såsom: andalusier, p.r.e, knabstruper och fredriksborgare slutar det med att jag...
Svar
18
· Visningar
2 999
Senast: Xeline
·
A
Avel Va e det????
Svar
6
· Visningar
2 004
Senast: Amia
·
B
Avel Tänkte betäcka mitt fullblodssto till våren. Hon är ca 165 cm. (Har stam som ej finns i Sverige.) Hon rör sig trevligt men jag är mer...
Svar
15
· Visningar
2 337
Senast: m85
·
Avel Någon som har en avkomma efter honom? Hur är dom i sätt/strl/utseende mm? Eftersom han inte fick så många avkommor skulle det va kul om...
Svar
2
· Visningar
1 807
Senast: Emmmmma
·
F
Avel Fick idag reda på att chansen är stor att vårat nyköpta fjordsto är dräktig. Detta var inget vi visste om när vi köpte henne, vi köpte...
Svar
5
· Visningar
2 623
Senast: Jet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp