Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som känner till en arab vid namn Choice? En rätt känd arab är detta..som just nu tävlar dressyr i Norge... Någon enda som känner...
Svar
2
· Visningar
1 269
Senast: grazzie
·
S
Avel är det några fler som har honom i sin stamtavla? Vad har ni att berätta om denna arabhingst?
Svar
4
· Visningar
1 525
Senast: __Stilett__
·
Avel Har själv ett föl från lavirco 967 skulle villa veta om det finns fler :banana: :banana:
Svar
9
· Visningar
2 590
Senast: Rotterö
·
P
Avel Är det nágon som kan ge information om holländska hingsten Flemmingh? Har mitt sto pá hingststationen och det lutat át att använda...
Svar
8
· Visningar
2 240
Senast: Pirayan
·
K
Avel Nu vill jag ha hjälp av alla som kan :bow: Jag vill visa min unghingst på premieringen nästa vår och då är han 3år. Vad ska man tänka...
2
Svar
22
· Visningar
2 787
Senast: KESO
·
Avel Har han verkat i svensk avel, och isåfall när och under vilka förhållanden (importsperma eller svensk station?)
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: Domaren
·
O
Avel på mitt sto om något år. Hur skall jag gå till väga?? Jag har ett 13-årigt hoppsto. Hon har gått 150 hoppningar, deltagit i 4 årstest...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: hoppsann
·
Avel Hej på Er!! En liten fråga, när börjar Ni verka era föl? Mitt föl är snart 4 månader men jag tycker att han ser lite lång ut i hovarna...
2
Svar
38
· Visningar
7 456
Senast: jennan
·
B
Avel Jag heter Sara Lind och jag jobbar som frilansjournalist. Just nu ska jag skriva om hästraser - en artikel om varje hästras och av den...
2
Svar
31
· Visningar
10 256
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Ar det handelsevis nagon har som har vetskap, exterior, temperament, prestationer, inriktningar mm om hingsten Jocer 467 och dennes...
Svar
6
· Visningar
2 016
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på...
Svar
1
· Visningar
1 231
Senast: stommen
·
Y
Avel jag har ett sto som är dräktigt, min kompis har köpt ett hingst föl som är sex månader gamal när hon får hem honom, mitt sto är då runt...
Svar
11
· Visningar
2 088
Senast: Annika_L
·
M
Avel Imorron bär det iväg till uppsala med lillhästen. vi ska på utställning. hoppas bara att han sköter sig... :)
Svar
2
· Visningar
1 188
B
Avel Jag har ett sto som av olika anledningar inte kan ridas (tävlas) mer. Hon har tävlat 140 med placeringar och hoppat 150. Är själv bara...
2
Svar
22
· Visningar
3 146
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Rabicano \"skunk svans\" Hur vanligt är det på våra svenska halvblod? Vad för genuppsättning har dom? Kan dom nedärva något specifikt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 480
Senast: crazy
·
Avel Har en liten undring över vad denna kusen har för gårdsnamn. Han är 6 år gammal och silversvart... vet ganska lite om honom så det vore...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: Demon
·
S
Avel Jag undrar om det är någon som sett eller hört något om honom. Han är en arab,skimmel e: Dylemat U: Darance Vill ni ha längre stam så...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Rambo 910 efter Chapman som jag har förståt.. hur e´han .. är en trevlig hingst eller han är lik sin far ... hur dna är avkommerna...
Svar
12
· Visningar
5 568
Senast: shady
·
M
Avel Chrevi\'s Cavallo Nån som har en hemsida till denna danska hingst? Tack på förhand /Madde
Svar
3
· Visningar
1 686
Senast: Pazuzu
·
M
Avel Hej Jag undrar om det finns olika sorters holsteiner. Jag har en häst med holsteinerblod i sig så jag undrar hur man vet vad hon tillhör...
Svar
4
· Visningar
3 179
Senast: Mathilda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp