Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ni som är insatt i aveln, hur ser det ut med marknaden för aveln idag? Vet bes min häst idag och tyvärr var hon 2 grader halt efter...
2
Svar
22
· Visningar
3 048
Avel Någon som vet något om hingsten Bretton woods (Johnson-De niro) Ägare? Avkommor? Temprament?
Svar
8
· Visningar
3 200
W
Avel Finns det någon som kan något om polska stamar??? Har fått ett sto från polen med full polsk stam känner ni igen några hästar...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: Rosett
·
Avel Hur gör man det? Jag hade såklart missat att man själv skriver ut papperna där man rapporterar in fölningsresultatet. Har inget dräktigt...
Svar
18
· Visningar
2 712
Senast: copernica
·
Avel Var tvungen att posta en tråd om detta pågrund av att jag blev så irriterad när jag fick höra detta , och att det slår mig hur en del...
2
Svar
33
· Visningar
4 420
Senast: MalinJ
·
A
Avel Har letat runt och hittar inget förslag på hur ett avtal kan se ut om man har för avsikt att låna/leasa en häst i syfte att ta ett föl...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: doris
·
Avel Någon som vet något om denna herren och kanske har en bild på honom... Har försökt hitta lite info och bild åt stallägaren som har en...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Pazuzu
·
Avel Efter enormt mycket velande så har jag fastnat för Hohenstaufen II. De unghästar jag har sett verkar bli ganska stora, men ädla. Hur...
Svar
0
· Visningar
1 293
Senast: jennyjenny
·
Avel När vet man att fölet har släppt allt? Min började bajsa nästan med en gång men det var inga stora mängder och eftersom han stod och...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Shaggy
·
E
Avel En kompis till mig har ett sto på foder som ska föla nu i dagarna. Hennes ägare har ganska många hästar och stor erfarenhet av fölning...
Svar
10
· Visningar
4 096
Senast: enola
·
Avel Skickade iväg maken att köpa klyx fanns i två olika storlekar. Så frågan är hur mycket ger ni som ger detta rutinmässigt på nyfödda föl...
Svar
7
· Visningar
6 262
Senast: limona
·
A
Avel Ska få "låna" ett fint sto efter Amiral- Fullblod som nu i maj ska föla med Cardento men efter det är planen att hon åter igen ska...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: Emsan
·
Avel Vi planerar att ta föl på vårat underbara sto med denna stamtavla: Far: No limit Farfar: Indoctro Mor: lucy Morfar: Schalkhaar...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Emsan
·
Avel Stämmer det att unga ston kan sluta växa om man betäcker dom? Skröna eller sanning? Om det vore någon sanning i detta borde det...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: lytesout95
·
J
Avel Finns det någon som vet ngt om honom?
Svar
2
· Visningar
1 647
Senast: HBKbruden
·
Avel Hej! Nu behöver jag tips för nu blev det mkt för mig... Igår lämnades mitt sto (16år) iväg till hingststationen. (22mil enkel...
Svar
7
· Visningar
1 824
Senast: Casper
·
Avel Som rubriken antyder så har mn äldre arabdam fått vårkänslor på riktigt! Hon brunstar mer än aldrig förr, så pass att lille valacken hon...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Qosack
·
Avel Går som sagt i betäckningstankar och vet inte om jag ska stressa igång det hela i år eller om jag ska slappa och vänta tills nästa år...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: jerseyko
·
C
Avel Hej jag letar efter info om Strauss, om han finns i avel och all tänkbar info, även om avkommorna, hur de är och vilken typ han lämnar...
Svar
12
· Visningar
3 124
Senast: Faust_86
·
B
Avel Hej! Vi hade för flera år sedan en valack som var e: illusion 528 u: Fonse Horay. Har googlat runt lite och ser att Illusion har betäckt...
2
Svar
26
· Visningar
4 474
Senast: happy_drink17
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp