Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Yes! Hela två gånger i 5 och 10 minuter...! ;) första "ritten" blev på dagen tre veckor efter förlossningen. Gjorde inte ont alls...
Svar
10
· Visningar
1 006
Senast: Mauen
·
Gravid - 1år I mitten av oktober har vi hyrt lokal och vi bjudit in närmsta familjen för att hälsa dottern välkommen istället för dop. Som de...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Lime
·
Småbarn Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;) Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: Korven
·
Småbarn Hur skulle ni reagera om ert barn kom hem från den andra föräldern med färgat hår? Jag är ju inte sådär jättenöjd. Och det är inte så...
2
Svar
20
· Visningar
5 744
Senast: Piek
·
Gravid - 1år Finns det fler än jag som verkligen TÄNKER (till förbannelse?), inte bara vill ha barn för att "det ska vara så"? Hur motiverade ni era...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 737
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Förskoleungar fick låtsasvapen i händerna för att låtsasskjuta älgar (pepparkaksälgar). Jag tycker det låter helt sjukt? Jag vet att en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 582
Småbarn Luddig titel! Person A och B har barn ihop med delad vårdnad. De bor i två olika kommuner A och B. Person A flyttade till kommun A och...
Svar
7
· Visningar
1 673
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart. Varenda jäkla dag får man springa runt halva skolan och leta tröjor, jackor, väska, mössor osv osv i all...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn P g a hög arbetsbelastning på FK, kom helt enkelt inte fram på telefon så tänkte jag att buke har säkert svaret :) Min hjärna kokar...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Hjartagna
·
Småbarn Verkar fan som jag har fått löss, sitter och kammar nu.... Vad är handlingsplanen? Kan hunden ha detta med?
Svar
11
· Visningar
907
Senast: Korven
·
Övr. Barn Spinoff på den andra kalendertråden... Där handlar det om färdiga kalendrar, här tänkte jag att vi kunde tipsa varandra om hemmagjorda...
Svar
19
· Visningar
883
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vet inte om ni sett artiklarna i SvD om mammor som ångrar att de skaffat barn...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 550
Senast: mino
·
Övr. Barn Hur långt ska man egentligen behöva gå för att anpassa sig efter den andra föräldern? Jag och stora sonens pappa gick isär för 7 år...
Svar
18
· Visningar
2 666
Senast: susanne
·
Småbarn Alltså inte choklad men med typ leksaker. Hade duplo funnits hade det varit en hit för det älskar hon. Men annars är ju allt för barn...
2
Svar
31
· Visningar
2 583
Senast: Badger
·
Övr. Barn Måste eventuellt operera bort mina visdomständer lite halvakut. Någon som gjort det som gravid? Fick ni något smärtstillande efter...
Svar
10
· Visningar
5 295
Senast: Zewz
·
Gravid - 1år Jag har nu anmält som donator för bröstmjölk. :bump: Det kom till punkten att jag kände att jag enbart hade tre val; 1. Bygga...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hur skyddar man sitt barn mot olämpligt material på ipad? Hur säkert är åldersgränser. Fungerar det på Youtube? Andra webbsidor? Min...
Svar
6
· Visningar
1 291
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Jag har en dotter på 11år som ridit i en termin och lite till. Nu vill hon sluta. Jag har sagt till henne att hon måste fortsätta...
2
Svar
23
· Visningar
3 073
Senast: tara
·
Övr. Barn jag behöver lite pepp känner jag! Mollusker. Sonen har mollusker. Många. Just nu är det 16 st som är inflammerade, ilsket röda, ca 3mm...
Svar
12
· Visningar
9 726
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag är lite nyfiken pa hur det är i skolan i Sverige. Vi bor i Österrike och "alla" säger att skolan är sa tuff här men än sa länge har...
Svar
17
· Visningar
1 477
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp