Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har en nioårig tjej som ligger på gränsen till att bli överviktig, och trenden är att hon hela tiden ökar i vikt. Jag tycker att det... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
18 362
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Ja, i vilken ände börjar man nysta? Vart vänder man sig? Gäller en tonåring på högstadiet (och förlängningen kanske även ett barn på...
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: Stollan
·
Gravid - 1år Vet inte om jag lägger denna tråd rätt nu men jag testar... Jag är 19år (snart 20) och tar studenten i juni. Har en pojkvän sedan 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
4 399
Senast: Amha
·
Övr. Barn Har varit franvarande fran buke ett tag, men sa poppar det upp en fraga jag inte vet vem jag ska stalla den till, da atervander jag...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: vildros
·
Småbarn Eftersom jag har flyttat ca 90 mil från föräldrar/syskon så åker vi dit några gånger om året, nästan alltid med bil. För det mesta har...
Svar
8
· Visningar
1 805
Övr. Barn Vi har problem med våra politiker då de anser att vårt högstadium kommer att bli för litet för att kunna fungera, (runt 50 elever i 7-9...
Svar
19
· Visningar
2 032
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ja, som rubriken påtalar så söker jag lite efter vaggvisor. Jag tänkte nämligen att jag skulle göra ett eget litet häfte med... 2
Svar
22
· Visningar
3 972
Senast: JennyB
·
Övr. Barn Har ni era barn (6-9åringar) att hjälpa till hemma? vad gör de då och hur mycket i veckan? Har ni något belöningssystem för dem...
Svar
4
· Visningar
1 869
Senast: Sar
·
Övr. Barn Jag undrar hur jag ska få igång processen med sterilisering? Jag är 23 år (snart 24) och kommer aldrig kunna skaffa barn p.g.a fysiska... 12 13 14
Svar
260
· Visningar
35 653
Senast: GotAsecret
·
Gravid - 1år ...Så då söker man sig till Buke istället! Skriver här pga jag har verkligen ingen i nuläget att prata med. Försökte prata med en... 2
Svar
22
· Visningar
4 480
Senast: mino
·
Övr. Barn Jag måste bara ventilera då jag inte har någon att prata med. har pratat med min sambo men många gånger förstår han mig inte.. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 746
Senast: Sol
·
Övr. Barn Jag har vickat en del på både fritids och förskola och märkt att många av barnen är i desperat behov av att få tid med någon vuxen som... 2
Svar
27
· Visningar
3 233
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Jag har ett litet "problem". Min son är sju år och jag har varit ensamstående ända sen han föddes, ingen kontakt med pappan så jag har...
Svar
2
· Visningar
1 184
·
Övr. Barn ...? Eller klart man kan men hur skulle ni uppfatta det. Jag har alltid tyckt att man inte ger bort använda saker i present. Vad tycker... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 259
Senast: SaraXX
·
Gravid - 1år utan för mycket detaljer blir det nu..... jag har ett barn på 8 månader, barnet bor hos mig och träffar pappan då och då. nu vill han...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Sol
·
Gravid - 1år En av mina närmaste vänner har påbörjat processen för att inseminera sig som ensamstående i Danmark. En bekant har redan en bebis som... 2
Svar
35
· Visningar
9 062
·
Övr. Barn Hur är det barnens rättigheter om skydd från att bli utsatta för fysiskt våld i skolan? Var kan jag hitta information om detta? På...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Litenvit
·
Småbarn Tänkte köpa dvd-filmer till en tvååring i födelsedags present, men vad är en bra nivå att lägga det på? Är skrotnisse för svårt för...
Svar
18
· Visningar
12 135
Senast: misan
·
Övr. Barn Är det egoistiskt att skaffa barn när risken för att barnet ska bli sjukt är 50% (om det visar sig att ena föräldern bär på genen)... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 042
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Min tös är snart 4 veckor, inte så gammal alltså. Precis som storebror så sover hon inte själv nånsin. alltid i sele eller på mig. På... 2
Svar
21
· Visningar
2 575
Senast: dee79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?