Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad gör man? Det gör så sjukt ont, Plutt är 5,5 månad och har två tänder och en på gång.
Svar
14
· Visningar
1 898
Senast: Ferrari
·
Småbarn Emilia vill lära sig att aka skridskor i vinter (och da vill ju saklart Maja det ocksa). Här hittar jag bara skridskor fran storlek...
Svar
2
· Visningar
2 070
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Jag och barnen (3 och 5 år) ska flytta och till en annan kommun. Söker jag förskoleplats där "som vanligt" eller ska det göras...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jag har blivit matförgiftad, tror jag. Det började igår när jag vaknade. Jag lyckades få i mig en kopp te, pyttelite yoghurt och lite...
Svar
2
· Visningar
1 875
Senast: Sol
·
Övr. Barn ... Finns den? Vi har en superbra Emmaljunga som promenerr flitigt men skulle vilja ha en liten smidig vagn att ha i bilen. Dock...
Svar
19
· Visningar
3 121
Senast: ako
·
Övr. Barn Vi håller som bäst på att inreder sonens rum och hoppas bli klara innan nyår. Har väl ett hum om hur vi vill ha det men kan ju alltid...
Svar
8
· Visningar
2 362
Senast: misan
·
Övr. Barn Hur gamla är dem? Hur ser era kvällar ut, vad har ni för rutiner? 9 10 11
Svar
203
· Visningar
15 599
Senast: Sunshine
·
Småbarn Har ni tips på appar (android) som små barn (1,5-2 år) kan uppskatta? Till min iPhone har jag en del roliga men till surfplattan...
Svar
9
· Visningar
2 093
Senast: vindvissla
·
M
Övr. Barn Vad gör vi åt detta? Jag och min man är gift och han har barn sedan tidigare, den yngsta tjejen kissar på sig allt oftare och detta...
Svar
17
· Visningar
16 005
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag måste byta mina p-stavar då de sjunger på sista versen. Min BM rekommenderar hormonspiral istället. Jag är livrädd, och en... 2
Svar
35
· Visningar
23 757
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag är inte ens gravid än, men känner redan nu att jag vill ha lite koll så jag inte får kass ekonomi i onödan om vi nu får till det...
Svar
7
· Visningar
1 973
Senast: klockmalva
·
Övr. Barn Jag har börjat se ett samband, att en av mina döttrar (9 år) får "jätteont i magen" (dvs ordentligt ont, men inte så hon vrider sig i...
Svar
17
· Visningar
4 351
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Min sexåring pratar ofta om att hon inte vill äta djur och att hon tycker att det är fel att äta djur. Och på ett teoretisk plan håller... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 280
Senast: svea
·
Övr. Barn Funderade på att skapa ett anonymt nick men äh vad tusan. Postar här på förälder just för att det är vad det delvis handlar om och jag...
Svar
19
· Visningar
2 975
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många... 2 3
Svar
59
· Visningar
18 600
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Idag fick min bror och hans sambo beskedet. De kommer med största sannolikhet inte kunna skaffa barn på naturlig väg. Verkligen... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 648
Senast: sandra87_
·
Småbarn Nu pratar de om D-vitamin på nyheterna. Den sista tiden vägrar dottern att ta sina d-droppar. Förut har det aldrig varit något problem... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 154
Senast: Madick
·
Övr. Barn Hej! Har skrivit en till tråd om min oplanerade graviditet som hittas här där lite bakgrundshistoria finns. Jag vill börja inlägget... 2
Svar
25
· Visningar
7 723
Småbarn Ni som har haft/har småbarn ganska tätt- så att båda behöver åka vagn... Vad har ni för erfarenhet av det här med syskon/tvillingvagn...
Svar
19
· Visningar
4 965
Övr. Barn Vill så gärna ha ett till barn, problemet är bara att sambon är nöjd med ett barn :cry: Har ni varit i samma sits? hur gjorde ni för... 2
Svar
32
· Visningar
5 695
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V