Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vår son är 14 månader, och vi har tills nu lånat en Acta Graco, kommer inte ihåg vad den heter. Men vi ska nu lämna tillbaka stolen och...
Svar
16
· Visningar
2 119
Senast: kpist
·
Övr. Barn Hittade ingen liknande tråd. Här kan vi väl ge varandra tips på julklappar, tex om man hittat ngt fint/bra/finurligt och vill tipsa om... 2
Svar
20
· Visningar
2 853
Senast: Calazirya
·
Småbarn Sonen är 3½ år och vill för allt i världen inte sluta med blöjor. Han har inte visat något större intresse för potta och toaletten så... 2
Svar
28
· Visningar
4 576
Senast: Maqurell
·
Gravid - 1år Vår lilla son på 7 månader håller på att driva oss till vansinne med sina sömnproblem. Han har ända sen han föddes haft väldigt många... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 688
  • Låst
Gravid - 1år Jag väntar nu mitt andra barn och är i v 13, beräknad i mitten på mars. Jag hoppas att det är fler gravida som vill följas åt! Jag... 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
111 562
Senast: Micks
·
  • Låst
Gravid - 1år Dags för en vintertråd tycker jag! Jag trotsar oturen och ser efter om det finns fler som ska ha barn härinne i vinter! Stöta och... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 334
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Kolla Loreens minsta fan: länk till expressen Hoppas voltis ser detta:D
Svar
15
· Visningar
1 509
Senast: mandalaki
·
Gravid - 1år Jag fick min senaste mens nån gång runt den 20e oktober, mellan 20 och 24 iaf. Kommer ihåg att jag tyckte den var konstig men minns... 2 3
Svar
57
· Visningar
18 985
Gravid - 1år Är det någon mer här som blivit sjuk när ni är gravida? Jag är sjukskriven sen 1,5 månad Jag har BF 10 April så det är låång väg. I...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag är i vecka 12 (11+4), och igår började jag blöda. Det var först bara som en brunaktig flytning, och senare under dagen kom det blod...
Svar
15
· Visningar
24 161
Senast: Chambery
·
Småbarn Alltså nu blir jag snart knäpp över vinterkläder till lillkillen. Jag har hört från "alla" att PoP vinteroveraller är så stora i strl...
Svar
4
· Visningar
2 685
Senast: voltis
·
Övr. Barn Nära vänner till oss har i natt fått sitt första barn, vi vill ju såklart gärna gå förbi med en present när allt har landat, vad är...
Svar
17
· Visningar
2 299
Senast: lady_vip
·
Småbarn Köpte ett par Viking extreme till vår tvååring och hade hoppats att han skulle kunna ha dem hela vintern. Men nu påstår svärmor att de...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Historien upprepar sig och alltid när jag bestämt och förlikat mig med tanken, bubblar olika analyser och funderingar upp igen. Jag får... 2
Svar
37
· Visningar
5 854
Senast: Tora
·
Övr. Barn Lilla Elin, 7 månader på tisdag vill inte alls äta någon form av mat/purè. Hon har ätit Nan ersättning sedan 2 månaders ålder och...
Svar
10
· Visningar
1 573
Övr. Barn Pappan reagerade som förutsagt på umgängesavtalet. HAn ville sitta ner och prata med mig och min nye. Jag hänvisade till advokaten. Då... 2
Svar
29
· Visningar
4 934
Senast: Tora
·
Småbarn Min 4,5 åring har en (lång) period nu där han gnäller, grinar och skriker för ALLT! Ser han en mask på vägen så säger han det genom att... 2
Svar
39
· Visningar
6 221
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Jag blir galen... Finns det inte någonstans vinterkängor i storlek 22-28, med rejäl bredd som söta små, men breda, barnfötter får...
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: LillaMy84
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15832043.ab Äntligen har skolverket tydliggjort vad som gäller, angående skolans avslutningar... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 837
Senast: Litenvit
·
Övr. Barn Jag skäms. Jag mår riktigt dåligt. Jag tror att jag är sveriges absolut sämta förälder. Jag skojar inte. Och nej, jag tror förresten... 2
Svar
33
· Visningar
3 856
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V