Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Fattar inte att jag har vart morsa i 4 år nu...:p Lille pöjken fyllde 4 år idag kl 19:32 :)
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder. Har inte sett henne här på länge o hon borde ju ha fått barn nu. Hoppas allt är OK.
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: SaraXX
·
M
Gravid - 1år Efter år av kämpande och längtande har vi äntligen blivit gravida. Jag är givetvis glad men inte så där översvallande lycklig som jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 416
Senast: restless
·
Småbarn Idag skrev jag det här på Fejjan, det var skitotäckt... Vill bara dela det med er här med, min andra familj. "Idag var det nära ögat...
Svar
8
· Visningar
1 786
Senast: Mynta2
·
Småbarn Stämmer det att man bara har fyra år på sig att begära ersättning för vanprydande ärr? Minns inte var jag läste det, häromdagen, men i...
Svar
3
· Visningar
1 565
Senast: Mikan
·
Övr. Barn Men det kanske ni insett...men inte jag för jag upptäckte det i dag. Skulle köpa en mössa till dottern. Det hängde 4 toppluvemodeller på... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 826
Senast: Badger
·
Småbarn När matilda föddes hade hon en fläck uppe på huvudet, stor som en halv 10peng ungefär. den hade samma färg som resten av huden, men helt...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Cilla
·
Småbarn Efter nästan exakt 21 månader så har min son äntligen börjat kalla mig för MAMMA :love: :love: :love: Det gick över natten. Igår...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Armani__
·
Småbarn Jag har jättesvårt att hitta vettiga kläder till min son. Han har så stor överkropp, dels har han lång överkropp och dels har han stort...
Svar
17
· Visningar
1 566
Senast: Emro
·
M
Gravid - 1år Hej. Jag är gravid i v 5 och fick ikväll blod på pappret. Det är färskt klart rött blod, inga smärtor ännu. Är det nån här som haft... 2
Svar
25
· Visningar
30 225
Senast: Cilla
·
Småbarn Min underbara pojke fyller 4 år nu på fredag, den 16e. Jag har inga idéer alls och jag har nästan inga pengar heller. Jag känner inga... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 668
Senast: Sar
·
Övr. Barn Vi har fått en gammal fin växasäng som vi letar madrass till. I och med att den är gammal har den andra mått än de madrasser som jag...
Svar
3
· Visningar
2 159
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Grav i v 12. Har/haft ett rent helvete med illamående i två månader, knappt fått i mig vätska eller mat. Provat div mediciner men inget...
Svar
19
· Visningar
3 376
Övr. Barn VAd tycker ni? Jag kan tycka det är lite hårt om nu pojken har bra närvaro annars. Själv har jag inga problem att få ledigt för min... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 513
Senast: Badger
·
Övr. Barn När kan man börja ge mjölk till barnen, alltså som måltidsdryck? Här säger dom vid 1 års ålder, men en bekant bor i annan kommun och där...
Svar
14
· Visningar
2 787
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det finns ständigt nedläggningshot för mindre skolor på landsbygden. Har själv barn på liten skola och har aktivt valt det. Vad ser... 2
Svar
32
· Visningar
6 374
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Letar som en galning efter en ordentlig vintermössa, dottern är 6 månader nu och jag hittar bara rejäla vintermössor för barn från ca 2...
Svar
16
· Visningar
2 462
Senast: Emmah.S
·
A
Gravid - 1år Ni har säkert sett tusen såna här trådar hos er här på förälder tidigare, men jag tänkte rådfråga någon som har koll på ämnet då jag...
Svar
16
· Visningar
1 696
Senast: Quiss
·
Småbarn Åh, idag känns allt så hopplöst! Min dotter är ju 3 år och har efter sommaren bytt dagis - från småbarnsavdelning på litet...
Svar
5
· Visningar
2 212
Senast: mino
·
Övr. Barn Min dotter som är 9 kommer gå från ca 6.20-16:45 varje dag med undantag för nån/några dagar i veckan pga svårigheterna för mig att passa... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka