Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej. Jag gillar villervallas kläder men har än så länge bara köpt tröjor av det märket. Nu har jag köpt en vinterjacka och vinterbyxor...
Svar
2
· Visningar
1 921
Senast: Ajda
·
H
Gravid - 1år Jag har haft spiral men har haft problem med den så jag tog ut den för två veckor sen igår. Altså den 23 aug. Senaste mensen kom den 8...
Svar
4
· Visningar
1 678
Senast: turbofling
·
Q
Gravid - 1år Som rubriken lyder: När började ditt/dina barn på dagis förskola? alltså hur gamla(unga) var de? Hur gick inskolningen och gick de på... 2
Svar
27
· Visningar
3 260
Senast: Emmah.S
·
Småbarn Kan kåvepenin ge missfärgningar på tänder? Jag hittar inget om det i bipacksedeln, men har för mig att så är fallet. Sonen gick...
Svar
17
· Visningar
13 290
Senast: dee79
·
Småbarn Hej igen Bukefalister! Jag behöver, åter igen, "opartiska" tankar kring dotterns relation med sin far. Tidigare har jag rådfrågat om... 2
Svar
37
· Visningar
4 476
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Dottern äter gröt som hon älskar, hon gillar även frukt av alla slag och även ärtor och majs. Men BVC säger ju med att man ska vänja in...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: Emmah.S
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder. Jag hade ingen koll på när jag vägde vad förra graviditeten (gick upp 18 kg totalt, är 175 cm o väger normalt... 2
Svar
29
· Visningar
14 820
Småbarn Vad gör ni hela dagarna med era små? Jag blev itutad att det skulle vara sjukt jobbigt att ha barn, dagarna skulle vara fulla och man... 2
Svar
22
· Visningar
5 125
Senast: feel
·
Övr. Barn Funderar på en vecka eller två i Italien i höst, inkl mina småttingar födda maj-09 och april-06. Har kört till Spanien tidigare, men det... 2
Svar
23
· Visningar
3 314
Senast: Lupin
·
M
Gravid - 1år hej! fick barn för nästan exakt 3 månader sen, är aktiv tävlingsryttare, 26 år och var på efterkontroll ca ´7 veckor efter...
Svar
5
· Visningar
2 818
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Innan det är dags att slå igång elementen måste vi flytta lilla frökens säng, hon har nämligen väldigt långa armar och elementet är sååå...
Svar
16
· Visningar
2 115
Senast: zesel
·
Småbarn Vi har flyttat till hus med egen brunn och har precis fått tillbaka provanalys av vattnet. På bvc där jag går har dom inte så bra koll...
Svar
7
· Visningar
1 540
Senast: Thek
·
Gravid - 1år Dottern är dryga 5 månader och hon är supersvår att amma nuförtiden, sena kvällar, nätter och tidig morgon när hon är trött går bra. Men... 2
Svar
20
· Visningar
2 967
Senast: keilir
·
  • Låst
Småbarn Satt och drack morgonkaffe framför regionala nyheterna och då rapporterade dom om detta. Jag blev först upprörd men sedan så blev... 22 23 24
Svar
474
· Visningar
40 982
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Ni som har det, när har ni bytt till den? Har barnen varit precis fyra år eller har ni bytt tidigare? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 134
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Dottern, 8,5 månad, har fått för sig att hon ska äta sig till sömns. Så innan kvällsvällingen tar vi på pyjamas, och sen sitter vi i... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 335
Senast: vindvissla
·
Småbarn Någon som vet vars jag kan få tag på en rosa gris som nöffar och rör sig? Har en sådan kvar sedan jag var liten som jag absolut...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn och nej, det här är ingen "Är-jag-gravid-tråd" Jag fick min son i december -09. Efter besök hos BM började jag äta cerazette och har...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år Min son på 8 månader har blöjeksem. Det kom plötsligt för en vecka sedan cirka. Troligtvis för att han börjat sova på mage för två-tre...
Svar
8
· Visningar
4 015
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år idag och hoppas att allt blir så bra som hon velat! :bump::bump: Lycka till vännen! 3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 694
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025