Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Skulle ni lämna ert sovande barn själv i låst/olåst bil med baby watch... 1. hemma på er gårdsplan? 2. Om ni var ute, tex och... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
17 352
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Tror ni att vi är på tursidan här då? Ludvig har varit dålig i helgen och på läkarbesöket igår konstaterades ljud i ena lungan. För låg...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Väntar barn i maj (19) om allt går som det ska. Vi har börjat fundera lite på det här med mamma/pappaledighet. Även våra jobb vill snart... 2
Svar
29
· Visningar
3 614
Senast: Lottch
·
R
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder, hur länge kan man räkna med att jobba innan beräknat födelsedatum? Min chef frågade mig hur länge jag tänker... 2 3
Svar
50
· Visningar
16 893
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Sambon har en son som nu är 16 år. Hans mamma betalar underhåll för honom, sådant där bidrag som kommer genom Försäkringskassan. Vi...
Svar
7
· Visningar
14 031
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Nummer två tittar förhoppningsvis ut om en månad ungefär och kommer av olika skäl inte ammas över huvud taget. Finns det några... 2
Svar
21
· Visningar
3 010
Senast: Snyggve
·
Q
Gravid - 1år Om man bortser från risken med illegala aborter och otäcka kulturer där ett visst kön är det enda som räknas, varför är det så "fult"... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 296
Senast: Tora
·
Småbarn Jag och sambon har drabbats av vinterkräksjukan :crazy:, inte kul! Nu är vi dock på bättringsvägen vilket är skönt, vår dotter (15mån)...
Svar
4
· Visningar
1 554
Senast: voltis
·
Övr. Barn Oj vad jag känner mig dum nu. Jag har rätt stor koll på djurens mat näring,vad och hur mycket de äter osv. Men nu undrar jag över...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Jag behöver lite input från er som redan är föräldrar. Är det verkligen så att man inte orkar/vill ta sig för med NÅGOT på flera månader... 2
Svar
37
· Visningar
3 508
Senast: Sunshine
·
B
Övr. Barn Känner mig otroligt låg idag. Igår blev sonen hemskjutsad av polisen :eek: Han hade blivit tagen för snatteri i vår matbutik. Vad... 2
Svar
27
· Visningar
7 096
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Ni som är ensamstående med små barn, hur länge (vilka tider) är barnen på förskolan och hur gamla är barnen? Jag och exet separerade... 2
Svar
30
· Visningar
6 121
Senast: TantGroen
·
B
Övr. Barn Jag vet att det här är ett ganska omdiskuterat ämne, men här kommer en tråd till. Om allt går som det ska (peppa peppa) så ska jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 534
Senast: ylvalill
·
Småbarn Jag är ute efter en present till en 4-åring i släkten. Killen i fråga är helt galen i fordon som lastbilar, traktorer, grävare...
Svar
10
· Visningar
1 833
Senast: ylvalill
·
Småbarn Ännu mer barnkommentarer. sitter med barnen kring bordet på förskolan, en pojke tittar på mig och fråga skeptiskt: -har du några barn... 19 20 21
Svar
405
· Visningar
57 948
Senast: Kiwifrukt
·
Småbarn Min 5 åring är normalt en lättlärd och klok liten kille, men när det kommer till hunden verkar han ibland förlora all impulskontroll och...
Svar
15
· Visningar
1 849
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Vilken mardröm. Har en son i tonåren som tidigare varit mobbad och haft många fiender. Han flyttade skola och har sedan flera år haft...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: qrumelur
·
M
Övr. Barn Idag kan man ju hitta det mesta om de flesta på internet. Googlar man bilder och ett namn dyker oftast bilder på personen upp och går...
Svar
8
· Visningar
2 166
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Kollar på familjen annorlunda, skulle ni kunna tänka er att ha så många barn? Kan ni tänka er ett sådant liv, en sådan vardag? Nu vet... 2
Svar
38
· Visningar
3 678
Senast: Björk
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 547
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka