Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej! Jag ska snart åka till Sverige på lite semester och tänkte jag skulle köpa en bilbarnstol där, eftersom det endast finns... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 604
Gravid - 1år Vet att det finns några här på buke som har den vagnen. Har lite frågor ang den vagnen;) Kan man byta ut klädseln? Vad kostar det...
Svar
10
· Visningar
2 005
Senast: Bollen
·
P
Övr. Barn Har ett bekymmer. Min son, 12 år, önskar sig ett Playstation 3. Han blev förra julen besviken över sina julklappar och inför denna jul... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 949
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Hur kan man tvätta nedkissade fluff fodrade kavatstövlar? Dottern på 16 månader är otroligt glad för sina stövlar & har dem gärna på...
Svar
15
· Visningar
18 920
Senast: Spirit
·
Småbarn Vår son ska börja på förskola efter nyår, och förskolan vi nu valt är en naturförskola. Det vi nu funderar över är vad vi skall rusta...
Svar
2
· Visningar
1 252
Senast: mimmipigg
·
M
Småbarn Jag tänkte beställa lite kläder till mina systerbarn. Men vart i hela friden hittar man billiga kläder och fina kläder till en flicka...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: pixietail
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article8247183.ab http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8237327.ab...
Svar
4
· Visningar
2 034
Senast: Snurrfian
·
M
Övr. Barn Fick i augusti ett missfall, var i 14 veckan och hade äntligen börjat slappna av och börjat njuta av graviditeten. Det kändes verkligen...
Svar
17
· Visningar
2 396
Senast: Mabuse
·
Q
Gravid - 1år Jag fortsätter fråga "dumma" frågor här... Vad behöver man egentligen till första barnet? Jag har inte en pinal men jag har blivit... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 992
Senast: jacko
·
Q
Gravid - 1år Någon här som har gått ned i vikt under graviditeten? Jag har gått ned 2 kg sen jag blev gravid. Är i v. 12 nu. Jag hade (enligt...
Svar
11
· Visningar
2 755
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn Har just fått diagnosen ADHD på min 11-åriga grabb. Han är sjuk- och olycksfallsförsäkrad sedan födseln. Vad tror/erfar ni? Betalas... 2
Svar
24
· Visningar
11 410
Senast: draken
·
Q
Övr. Barn Lyssnade på ett radioprogram nu på eftermiddagen som fick mig att gapa. Det är tydligen "Nån" som tycker att det är så skadligt för... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 651
Senast: Nillizan
·
L
Gravid - 1år dvs v.14-18? måste man ligga inne länge på sjukhuset eller bara några timmar? någon som har gjort det som vill berätta?
Svar
3
· Visningar
3 063
Senast: vindvissla
·
Svar
93
· Visningar
20 293
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn På våra barns skola finns en flicka som beter sig dumt och jag funderar på hur man ska bete sig för att få henne att ändra sitt...
Svar
5
· Visningar
1 363
Gravid - 1år Nu vet jag ju inte alls hur livet ter sej efter bebis ankomst, men jag funderar en del på det där med träning för mej. Jag är ensam så... 2
Svar
31
· Visningar
6 480
Senast: Badger
·
Småbarn Våran dotter (15 månader) är rätt vild i sin säng om nätterna och täcket åker därför alltid av. Nu när det börjar bli kallt ute och inne...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Om skolans personal lånar ut min dotters kläder - ansvarar de då om kläderna går sönder eller kommer bort? Jag har en extra omgång... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 730
Senast: StandByMe
·
Gravid - 1år Nu har vi (men mest ni :p) pladdrat ihop 2000 inlägg igen och kommit upp i nästan 23.500 visningar! Så här kommer nästa tråd som bara... 98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
104 043
Senast: Macken22
·
Gravid - 1år Självklart dricker jag inte alkohol nu när jag är gravid. Men härom kvällen drack jag en mugg glögg, jättegott, och insåg sen att det är...
Svar
15
· Visningar
3 349
Senast: Lillflizen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka