Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Om någon dag kommer äntligen vår beställda bärsele, men då måste jag fråga er erfarna bärare. Hur mycket ska man klä på bebisen...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Här sitter jag, "inlåst" på sjukhuset... Ett vanligt besök hos barnmorskan i morse blev helt plötsligt "misstänkt...
Svar
15
· Visningar
4 296
Senast: EmelieR
·
Q
Gravid - 1år Nån här som använt någon typ av tak-vagga eller typ leandervagga, sovgunga osv? Jag har någon bild av att det skulle vara helt...
Svar
15
· Visningar
3 480
Senast: mino
·
Q
Gravid - 1år Först undrar jag över gravidbrallor. håller på och kollar på leggings med gravidmage som jag kan ha till tunika osv. Men det finns ju...
Svar
11
· Visningar
1 406
Senast: qrumelur
·
Övr. Barn hur gör ni då? Alltså ni som jobbar. Vabbar man, tar tillfällig föräldrapenning eller är hemma utan ersättning. Har ganska nyligen...
Svar
16
· Visningar
3 684
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Trots p-piller och regelbunden mens har det nu vissat sig att jag är gravid! Jag och sambon kom överens om att det skulle bli en... 2
Svar
29
· Visningar
5 120
Senast: jerseyko
·
Småbarn Har en härlig liten kille på nu 17 mån (:eek:) som har det lite jobbigt på natten. Eller, hans föräldrar har det snarare jobbigt :D... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 460
Senast: Nillizan
·
Småbarn Min dotter på 1,5 har haft vad nog kan kännetecknas som diarré sedan 2 veckor. Den startade någon dag efter avslutad magsjuka där hon...
Svar
6
· Visningar
2 792
Senast: Lupino
·
Z
Övr. Barn Jag är arbetslös och har en dotter på 4 månader. Kan jag få bostadsbidrag och i sådana fall vart söker man det? Jag och min dotters...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Jag undrar hur lång en babymonitor sträcker sig? Alltså räckvidden, heter det nog. Barnen är inga små barn, yngsta är 4 år men tänkte...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: Calazirya
·
Småbarn Misstänker att Emilia har "köldallergi". Första gangen som vi märkte att hon fick massor med nässelutslag var i somras när vi var och...
Svar
10
· Visningar
6 228
Senast: turbofling
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 749
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Mitt gulliga, söta och rara barn har förvandlats till ett illvrålande, fäktande, sparkande och ylande monster. Dessutom har han fått...
Svar
12
· Visningar
2 333
Senast: dee79
·
Småbarn Är för tillfället billös, men ska inom en snar framtid köpa en bil och behöver lite tips på vilka som är bra "familjebilar". Inom en... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 510
Senast: Comfort
·
Q
Gravid - 1år Bor på egen gård på landet, det är grusvägar och inga tunnelbanor, rulltrappor och skrömt.... Ni andra som har liknande förhållanden... 2
Svar
36
· Visningar
7 492
Senast: Ia*
·
Småbarn Jag tänkte här i veckan eller framåt helgen julpyssla lite med dottern som är 2,5 år.. Men vad ska vi göra? Vad har ni gjort med era...
Svar
7
· Visningar
12 898
Senast: vix
·
Småbarn Ja, är det lagom ålder? Eller är han för liten? Han (som i det är fallet är sambons systerson, om det spelar någon roll) är annars mest...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: jerseyko
·
A
Övr. Barn Igår bestämde jag och sambon att vi lite smått ska börja försöka bli gravida i maj -11. Jag är förväntasfull, nervös, pirrig och... 2
Svar
28
· Visningar
5 932
Senast: Druvan
·
Övr. Barn De senaste veckorna har Oscar (2 år) börjat dricka mindre & mindre välling på kvällen och de senaste 2-3 dagarna har han inte tagit...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: Linda.B
·
Övr. Barn Bonusen, 9 år, kissade i soffan i helgen eftersom programmet på tv var för kul för att gå ifrån. Den nerkissade dynan är nu lämnad på... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 711
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka