Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Småbarn Som rubriken säger, vad finns det för bra leksaker som man kan aktivera en ettåring med? Lego är väl lite tidigt har jag en känsla...
Svar
13
· Visningar
3 451
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Ja, nu är vi i förkylningstider. Vår lilla bebis på 2,5 vecka har blivit snorig och täppt i näsan. Vad gör ni? Har testat...
Svar
5
· Visningar
3 285
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Kom just på att jag har haft min hormonspiral i mer än fem år. Har haft den i ca 3 månader för länge och blev lite orolig att den inte...
Svar
7
· Visningar
12 277
Senast: ameo
·
Småbarn Mina barn (2 och 4 år) dricker välling morgon och kväll och så långe de vill fortsätta med det så få de gärna göra det. Men jag skulle...
Svar
13
· Visningar
1 904
Senast: Nisse
·
Småbarn Hur vet man att barnet har forstoppning? Ok att det inte bajsar forstass. Men jag har ju last att de kan ha typ diarre anda... Far inte...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Jag har kommit i kontakt med en ung mamma med spädbarn, hon är så fruktansvärt stressad över vården av barnet så jag blir alldeles...
Svar
17
· Visningar
2 281
Senast: Kimz0r
·
Småbarn Moa ska gå på dagis 3 timmar om dagen onsdag torsdag och fredag. Då vill jag ju ha hel FP måndag och tisdag, och halv FP ons, tors...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Efter nyår ska jag åka till Norge och åka skidor i en vecka. Frågan är enkel, vad ska jag ha på mig? Finns det skidbyxor och -jacka för... 2
Svar
24
· Visningar
9 486
Övr. Barn När folk hör att man är gravid, varför får man alltid kommentarer som ; "ojoj passa på att göra det och det och det nu, för sen kommer... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 609
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Egentligen ett ämne jag hade på min blogg idag men tänkte att det är en diskussion som kan passa på buke också. Vet inte om det hör... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 614
Gravid - 1år Min snart 6 månader gamla bebis fick igår diagnosen astma. Det är inte klart om det är förkylningsastma eller nåt annat men just nu har... 2
Svar
23
· Visningar
4 864
Gravid - 1år När började ni introducera smakprov på gröt och liknande? Från vilken ålder kan man börja ge välling? Ska prata med min bm om detta... 2
Svar
38
· Visningar
4 293
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Nästa helg ska jag och maken gå på horse show, Alex, då 11 veckor gammal, ska självklart följa med. Han ska ju ha några hörselskydd men...
Svar
7
· Visningar
3 597
Senast: leia
·
Övr. Barn Skriver ni namn i era barns kläder? Om inte, varför inte? Jag gör det, men har förstått mer och mer att det verkar hyfsat ovanligt...
Svar
17
· Visningar
2 245
Gravid - 1år Finns det någon måttabell över vad som är "normalt" midjemått under graviditet? Har gått 15 + 4 och mätte magen för första gången, får...
Svar
12
· Visningar
6 170
Övr. Barn Jag skulle behöva delta i ett möte på jobbet och jag orkar helt enkelt inte krångla med försäkringskassan, så jag undrar om följande...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Kikar runt på barnvagnar, de som jag gillar har alla punkteringsfria däck och ingen möjlighet att byta till lufthjul. Hur upplever ni... 2
Svar
20
· Visningar
8 115
Senast: caballus
·
Småbarn Har en kille på 15 månader som är väldigt aktiv och är igång från morgon till kväll. Sover till min stora lycka mitt på dagen mellan...
Svar
19
· Visningar
1 830
·
Övr. Barn Är det någon som vet om man kan ta med barnvagn in på Globen? Nästa helg är de ju Horse show och jag vill gärna se clinicen på fredagen...
Svar
12
· Visningar
2 622
Senast: zazzarazz
·
Småbarn Har nu en emmaljunga city cross, men börjar tycka att den är så tung, stor och tar stor plats. Jag letar efter en lite mindre sittvagn...
Svar
9
· Visningar
1 067
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka