Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn "Jag måste kissa" "Jag hörde nåt ljud" "Varför måste man sova?" "Varför är ni uppe?" "Jag vill vara uppe för jag tycker så mycket om...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Hur stor är eg risken att lilleman får det? :eek: Har aldrig haft det och vill absolut inte att nån av oss får det!!:crazy:
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Lupino
·
J
Övr. Barn Min flicka är längst i klassen och även över ettorna och en del tvåor. Hon är 140 cm idag och blev sju i april. Hennes farmor har stora... 2 3
Svar
49
· Visningar
11 960
Senast: Miao
·
Övr. Barn Ni har säkert hört diskussionerna på nyheterna osv. Vad tycker ni om det? Är det rätt att barn under 12 år ska tvingas välja vilken...
Svar
12
· Visningar
1 741
Senast: Apollo 13
·
Småbarn Vi har drabbats av en enveten och konstig magsjuka. Vi har två barn, en 1-åring och en 3-åring. Ursäkta för detaljerna! Så här har...
Svar
4
· Visningar
7 523
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Min 14-åriga dotter har fått ett fantastiskt erbjudande av sin moster i Durban, Sydafrika, att få komma och bo hos henne ett år och se...
Svar
15
· Visningar
4 123
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ja, om man vill ge sitt barn en "gudfar" och "gudmor" men utan själva anknytningen till religion, hur går man tillväga då? Har inte...
Svar
9
· Visningar
4 417
Övr. Barn Behöver lite tips för hur jag ska göra. Har en son sedan innan och en bebis på 6 månader. Yngste sonens pappa är tysk och pratar tyska...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: Lenis
·
Småbarn Äldsta barnet som fyllde två i slutet av september har varit blöjfri på dagarna sedan ett par veckor innan tvåårsdagen. Visst har det...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Mirre
·
Q
Gravid - 1år I en annan tråd spårade diskussionen ur lite och kom in på det här med att det tydligen är så att förstagångsföräldrar "nu för tiden" är... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 726
Senast: Lottch
·
Övr. Barn Jag har en fundering som rör ett par i min bekantskapskrets. De ligger i skilsmässa och en utav föräldrarna har tagit över det hus...
Svar
19
· Visningar
4 203
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Barn Gör här ett försök för att se om någon här på föräldrar kännerigen den typ av barn och problem jag kommer att beskriva. För jag behöver... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 104
Senast: Raderad medlem 94602
·
Gravid - 1år Finns det någon här som vet hur man ska göra när man har väldigt mycket mjölk? Jag har som sagt en väldigt stor produktion av mjölk... 2
Svar
21
· Visningar
4 157
Senast: Björk
·
Småbarn Mina 2 barn sover inte så jättebra. Eller det är väl kanske vi föräldrar som inte sover så bra :grin: 6-åringen vaknar vid 4-tiden...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Sar
·
T
Övr. Barn jag blev moster i somras åt en liten glad skitonge :love: som tyvärr är sjuk :(.. visade det sej när hans gulhet aldrig försvann. Efter...
Svar
0
· Visningar
1 410
Senast: Tuvan
·
N
Småbarn Jag har en dotter som är 15 månader, och hennes pappa och jag är nyseparerade på hans begäran. Då han har arbetat mycket från dag 1...
Svar
1
· Visningar
964
Övr. Barn Det där verkar vara ett känsligt ämne för vissa, framförallt för mitt ex. Han är så fruktansvärt förbannad ibland för att han tycker att...
Svar
15
· Visningar
1 869
Senast: Apollo 13
·
Småbarn Emilia (1,5 ar) har alltid varit svar att borsta tänderna pa, men nu gar det nästan omöjligt. Tidigare har vi kunnat "lura" och locka sa...
Svar
17
· Visningar
2 280
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Jag behöver lite tips och hjälp nu när det börjar bli kallt ute. Min 5-månaders är ute ganska många vändor varje dag i både sele och... 2 3
Svar
55
· Visningar
12 257
Senast: Dorro
·
F
Övr. Barn Ni mormödrar till unga (15-19) hur resonerade ni när era " ungar" skulle bli mammor? Hur fixade ni det? Eller är jag ensam?? Jag har... 2
Svar
20
· Visningar
2 782
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V