Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur gör ni som studerar med (liten som inte börjat krypa än) bebis och har med den i klassrummet? Har sett detta ett flertal gånger, men...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag är ständigt täppt i näsan, har varit det i någon vecka nu (är i v24+1). Känns även lite irriterat i näsan, alltså "kliigt". Fick...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: carrin
·
Övr. Barn Jag har uppmuntrat mina barn till att rida eftersom jag själv har intresset. Den enda som har velat rida (vi har ponnyer också) är den...
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: caradan
·
Gravid - 1år Har just pratat med Subaru-verkstad om att koppla ur krockkudden i min Subaru Legacy, för att kunna ha barnstol fram. Men gubben i... 2 3
Svar
48
· Visningar
13 415
Senast: Badger
·
Övr. Barn Förstår att det här med abort är jobbigt för många osv. Men för mig känns det helt underbart. Jag har varit totalt upp och ner och... 2
Svar
30
· Visningar
4 636
Senast: Hiddeous
·
Småbarn Jag har två barn, Filip alldeles nyss fyllda 4 och Stella som blir 3 i februari. De går på samma förskola men på olika avdelningar. Nu...
Svar
11
· Visningar
2 199
A
Gravid - 1år Fick låna ett anonymt nick så jag slipper avslöja för alla bekanta som finns på buke vad jag går och funderar över.. Jag tror att jag...
Svar
16
· Visningar
1 827
Senast: qrumelur
·
V
Småbarn Hur gör ni andra? Efter en vecka full av tjat och att sitta minst en timme vid köksbordet varje dag innan 2,5 åringen bestämmer sig... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 296
Senast: Sunshine
·
Småbarn Finns det några risker med barn som växer fort och mycket? Vår yngste är så jättestor och man undrar ju... Han var 47 cm lång och vägde...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Sar
·
T
Övr. Barn Hej! Jag har funderat på att knåpa ihop ett lapptäcke som doppresent till min brorsdotter, men jag har så svårt att bestämma hur stort...
Svar
6
· Visningar
2 622
Senast: prinsus_
·
Gravid - 1år I onsdags förra veckan upptäcktes på rutinbesök hos BM att mitt undertryck hade gått upp, fick ny tid till fredagen och då hade... 2
Svar
25
· Visningar
15 776
Senast: Macken22
·
L
Övr. Barn Min son är 12 år och har haft kontakt med Bup och nu har vi fått diagnos att våran son har autism och nu är den stora frågan hur ska man...
Svar
5
· Visningar
1 409
Q
Gravid - 1år SUCK!!!! Jag drar strl. 70 H i vanliga fall. Det börjar kännas lite tajt i kupan nu... (v. 9..) :o Dessutom är det sjukt obekvämt med...
Svar
11
· Visningar
1 328
Senast: A-K.Eng
·
Övr. Barn Min plan är att köpa en sittvagn och ha antingen mjuklift eller Voksi-påse med bärplatta i. Är det en galen tanke? Har ni haft...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Hur länge måste man jobba för att höja sin sgi? Är det timmarna man jobbar eller lönen det räknas på? Och vad händer om man börjar...
Svar
1
· Visningar
1 863
Senast: tinissen
·
Q
Gravid - 1år Vilket är det bästa tipset/rådet du fått vad beträffar graviditet, förlossning och nyfödda bebisar? (Jag har bara fått en miljon... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 941
Senast: jerseyko
·
Småbarn när kan man börja ge barnet typ "vanlig" gröt, ex havregryn och mannagryn? Lykke är 14 månader och äter såna portioner att det är... 2
Svar
35
· Visningar
5 875
Senast: Sol
·
Övr. Barn Jag letar efter en jacka till äldsta sonen och kikar mest på Reima, Didrikson etc. Nu har jag hittat en på annons som ser bra ut, men...
Svar
11
· Visningar
2 731
Senast: ameo
·
Övr. Barn Loggade in på FB och möttes av detta, XXX XXX XXX jobbigt med dessa sjukdomar särskilt när man inte har penagr till mediciner man får... 2
Svar
29
· Visningar
3 213
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Var och vägde och mätte bäbisen idag och kurvorna ser bra ut men vikten kunde ha ökat lite till. Inget alarmerande alls, men sköterksan...
Svar
12
· Visningar
1 689
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V