Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ja, kanske konstig rubrik :) Jag vill inte tvinga min dotter till saker. Men nu har jag hamnat i något jag inte riktigt vet hur jag... 2
Svar
32
· Visningar
8 639
Senast: valborg
·
Gravid - 1år Någon som varit på den förut (för visst är den återkommande?)? Är det något att "se" för två blivande föräldrar eller är det slöseri...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: Equilina
·
S
Övr. Barn Har dragit mig för att posta den här tråden men nu med anonymt anv.namn får det väl gå ändå. Jag behöver ventilera, jag behöver råd...
Svar
17
· Visningar
2 201
Senast: cirkus
·
Q
Gravid - 1år När berättade du för föräldrar, syskon, arbetsgivare, arbetskamrater, kompisar...? Vem fick veta först och vem fick veta sist... 2
Svar
25
· Visningar
6 652
Senast: Bri
·
Q
Gravid - 1år Jag har (som vanligt) konstiga funderingar nu igen. Jag har BF 25/6 (tror jag??) (det är ju så tidigt). Jag har blivit peppad nu att...
Svar
6
· Visningar
3 351
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ni som väntar smått, har ni några namn som ni känner mer för än andra? Finns det något namn som har någon speciell "betydelse" för... 2 3
Svar
59
· Visningar
8 122
Senast: Annanaz
·
Övr. Barn Min sambo har sina 2 ungar ungefär 10 dagar i månaden (en halvtid borde ju rimligen vara 15 dagar). För dessa dagar betalar han 3000 kr...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Letar efter en pedagogisk leksak som jag sett (och haft?) när jag var liten. Ursäkta om beskrivningen nu blir lite vag, men jag...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: tahoi
·
Gravid - 1år Tänkte börja shoppa lite kläder/filtar o dyl till bebis nu, mest för att inte alla kostnader ska komma på en gång. Större saker som... 2
Svar
24
· Visningar
2 812
Senast: carrin
·
Q
Småbarn Hur gör man egentligen barn blöjfria? Vid vilken ålder blir de det?
Svar
8
· Visningar
1 612
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Då ska man köpa Bilstol nr 2. Vilken skulle ni valt: Acta Graco Cosmico S eller Britax Multi-Tech Eller kanske ett helt... 2
Svar
33
· Visningar
4 273
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Langt inlagg En liten forklaring forst... Jag kom nyligen hem fran ett besok i Sverige med min dotter. Hon ar 16 manader nu och... 2
Svar
27
· Visningar
3 507
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag väntar mitt andra barn som skulle ha fötts för en vecka sedan. Problemet är att första barnet föddes med kejsarsnitt pga felläge så... 2
Svar
34
· Visningar
15 509
Senast: Gullan86
·
Övr. Barn Jag behöver tips och ideér på vad man kan hitta på för saker utan att det kostar pengar! Aktiviteterna ska passa en liten tjej på 15...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Vilken vecka är du i och vad har du för puls??
Svar
11
· Visningar
3 455
Senast: Mirabell
·
Småbarn Min son är nästan tre och sedan ett par månader helt torr på dagarna. På natten har han fortfarande böja efter ett par dagars prov för... 2
Svar
23
· Visningar
6 495
Senast: TinyWiny
·
Q
Gravid - 1år Tygblöja - allstå.. hur fungerar det? varför har man det? Är det bra? är det dåligt? hur gör ni?
Svar
18
· Visningar
2 149
Senast: Calazirya
·
S
Småbarn :cry:Någon som har blivit anmäld till socialen av anonym person? Jag har blivit det utan någon direkt anledning,vet vem som har anmält...
Svar
8
· Visningar
4 512
Senast: Lina123
·
Övr. Barn Har ni några tips på bra böcker om barn och barns utveckling? Jag älskar att läsa och tänkte beställa hem lite böcker så kanske man är...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Badger
·
Småbarn En liten spinoff på Mittens tråd. Hur mycket låter ni barnen välja själva när det gäller vardagliga saker? Hur gamla är era barn...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: Freddie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur