Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Ni som har bebis från nyfödd till ett par månader, har ni fått ihop nån bra sovrutin? Hur mycket sover bebisen på natten? På dagen...
Svar
11
· Visningar
2 866
Senast: Sar
·
A
Gravid - 1år Jag plussade just. Vad gör jag nu? Känner att jag har väldigt dålig koll på just denna biten =)
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: qrumelur
·
Övr. Barn Som jag förut skrivit i ett par trådar blev jag i somras i samband med en skrapning i princip "beordrad" att inte bli gravid igen. En... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 914
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Nu skall jag se om jag lyckas förklara så det blir rätt. Precis blivit sambo med killen min och vi har lite problem med hans ex. Dom...
Svar
11
· Visningar
2 090
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Så ska de inhandlas syskonvagn. Men... Finns det någon som har alla mina krav?? Den som kommer närmst är en BabyJogger City Elite...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: MaRomer
·
S
Gravid - 1år Mhmm så var det min tur att vara "anonym" ... Ja det är frågan. Jag har en känsla om att det inte bara är fett som lagt sej på...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Comfort
·
Småbarn Vet inte om vi har någon tråd för just shopping till nyfödd & några månader upp? Det skulle iaf vara skoj om vi kunde dela med oss vad... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 457
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Finns det någon här som har barn tillsammans med en icke-svensk partner och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter? Eller kanske... 2
Svar
20
· Visningar
2 540
Senast: Krusan
·
Övr. Barn Och i vilken ålder är dem? Vart bor ni? :) (Nyfiken i en strut bara då vädret skiljer så kraftigt över landet) Vi bor i... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 137
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Under vilka tider har ni haft era barn på dagis när ni gått hemma på havandeskapspenning?
Svar
5
· Visningar
4 738
Senast: saltahajen
·
D
Gravid - 1år Hej! Jag/vi ska köpa barnvagn och vi tittar på en BRIO Sing- den verkar så oerhört smidig, lätt och med många möjligheter! MEN!!! Vi...
Svar
4
· Visningar
2 256
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Är de någon som har nån blekaste aning eller erfarenhet av hur det funkar?! jag läser nu på heltid och får fullt bidrag+lån från csn...
Svar
5
· Visningar
6 768
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Satt en kort stund och kollade på Plastikkirurgerna och förfärades. En liten pojke skulle operera sina öron. Varför? De stod ut och han... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 025
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn vart vänder man sig för att göra en anmälan mot försäkringkassan? för att förkorta historien en aning: jag fick...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: Gnarpis
·
Q
Gravid - 1år Överallt verkar det stå att man ska vaccinera sig och det är gratis för oss gravida. Förra året vaccinerade jag mig mot svinet och jag...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: tinissen
·
Q
Gravid - 1år Nyfiken - vad vägde du när du blev gravid och vad vägde du efteråt? - ja kanske inte så där typ dan efter förlossningen men ni fattar... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 110
Senast: Semlan17
·
Småbarn Någon som vet vad det är för regler vid umgänge när man har ensam vårdnad? Kan ena föräldern kräva varannan helg? 2
Svar
20
· Visningar
3 605
Q
Gravid - 1år Finns det någon typ av bröstvärmare som man kan stoppa i BH:n? Tuttarna är svullna och så fort jag kommer ut i kylan blir det tusen...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Ni som inte ska ha fler barn, hur gör ni med kläderna? Hade tänkt att spara det som jag tyckte mest om till varje barn men hur mycket...
Svar
12
· Visningar
1 408
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Jag blir inte klok på allt som är farligt, ska undvikas osv. Många säger ju att man inte ska t ex måla, och visst är det onödigt om det...
Svar
8
· Visningar
5 100
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur