Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Gravid - 1år Inne i v 30 så det är ett tag kvar men ändå börjar man smått fundera över förlossningen. Överallt står det att "man ska tänka på... 2
Svar
25
· Visningar
2 846
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn MROs kampanj att visa aborterade foster på lastbilar? http://www.aftonbladet.se/wendela/article7667574.ab Jag gick även in på... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 412
Senast: Spirit
·
N
Småbarn Har ett problem. Nova är uppenbarligen inne i en period då hon behöver sova mycket. Hon har börjat på nytt dagis. Gått i 2,5 vecka...
Svar
4
· Visningar
3 724
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Min äldsta dotter har väldigt lätt för sig i skolan och hennes lärare har (mer än en gång) förelagit att vi ska låta henne hoppa över... 2 3
Svar
54
· Visningar
9 197
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Min dotter har börjat förskoleklass och vi har fått hem info om hur vi som har pälsdjur ska göra utifall att det finns...
Svar
3
· Visningar
1 473
Senast: EmelieR
·
Gravid - 1år Tänkte det kunde vara kul med en tråd om hur ätandet ändrats under graviditeten :) Alltså, vad man för sitt liv inte kan äta nu, trots...
Svar
15
· Visningar
2 596
Övr. Barn Är det någon här som har använt Lindex FIX vinterkläder till sitt/sina barn? Hur tyckte du att dom funkade? Jag har använt POPs...
Svar
12
· Visningar
3 582
Senast: Javan
·
Övr. Barn Var köper man nallar av lite kvalitet nuförtiden? De enda leksaksaffärer jag har omkring mig verkar vara BR, jag har kollat i en, där... 2
Svar
21
· Visningar
5 136
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Nu är det ju länge tills min bebis kommer, men har redan nu börjat kika lite på barnvagn (min plan var att hitta begagnat, och då är det...
Svar
17
· Visningar
4 064
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Min sambo är pappaledig, men har brutit foten. Om han får sjukintyg så kan jag VAB:a, eller?
Svar
12
· Visningar
1 778
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tankar och åsikter från två perspektiv. Situationen är denna: Ny 6 åring på "sexårs" vill vara med att leka...
Svar
6
· Visningar
1 723
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år . I helgen så träffade jag en gammal kompis som varit ofrivilligt barnlös i massvis med år. De hr försökt med alla typer av... 2
Svar
20
· Visningar
2 679
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Ni som äger någon av dessa, vad tycker ni om dom?
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Koltinna
·
Gravid - 1år Är det riskabelt med dans under graviditeten? Jag tänker mest på om det är hopp och så? Fast dom kan man ioförsig strunta i för...
Svar
4
· Visningar
3 730
Senast: Kviga
·
Småbarn Jag har ingen aning, har mycket liten erfarenhet av barn och väntar barn till december. Jag går en utbildning där det krävs att man åker... 2
Svar
21
· Visningar
10 408
Senast: Calazirya
·
Småbarn Vad har ni för erfarenheter och fördomar eller åsikter om manliga förskolelärare? :) 2 3
Svar
44
· Visningar
5 033
Senast: Diplomaten
·
Övr. Barn Gick ju en serie nyligen om folk som skulle föda barn,tror det var en svensk serie,tänker bara på barmorskorna,men det är inte den jag...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Hej, är det någon som vet var man kan få tag på converseskor i barn eller bäbisstorlek? storleken är inte jätteviktig, barnet är inte...
Svar
3
· Visningar
1 907
Senast: kpist
·
Gravid - 1år hej hej. undrat länge över hur dagsis timmarna blir när man som i vårat fall har en liten som bara är ena partens från ett tidigare...
Svar
15
· Visningar
2 555
Senast: MayDay
·
Småbarn Jag ska resa med mitt 2,5 månaders barn Norge - Sverige - tur och retur. Det är en sträcka på ca 35 mil (enkel resa) som i regel körs på... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 402
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka