Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Tänkte beställa en Emmaljunga i dagarna.... Någon mer här som har Emmaljunga? Denna blir det nog, en City cross i färgen black/blue 2 3
Svar
59
· Visningar
7 313
Senast: Mirabell
·
Övr. Barn Har varit hos läkaren och fått reda på att min son har fått svinkoppor, sköterskan sa till mig att jag skulle vara extra observant så...
Svar
2
· Visningar
5 734
Senast: Norma
·
Småbarn Han fyller år idag, ja han fyller år idag! Idag är Daniels födelsedag, hipp hipp hurra! Min lilla raring är numera officiellt en STOR...
Svar
6
· Visningar
963
Övr. Barn Jag är nyfiken på hur ni har det på era gårdar och i era stall när ni samtidigt har små barn. Hur gör ni för att ha det så säkert som...
Svar
11
· Visningar
1 672
Övr. Barn Min dotters far har flyttat till en annan stad. Nu vill han att vi ska dela upp färdvägen mellan oss, så vi möts på halva vägen. Ca 4...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: sofia77
·
Övr. Barn Finns det någon som känner till ungefärlig kostnad för ett svenskt par att använda sig av en surrogatmamma? Det talades om det på TV... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
25 001
Senast: Sastra
·
Gravid - 1år Herman, 6 månader har börjat äta riktig mat nu den senaste veckan (efter ganska lång tid med smakportioner) Igår åt han en hel (liten)...
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Chlo
·
P
Gravid - 1år Min syster fick barn 16 juni, en liten pojke som heter Oliver. Ammningen har gått sådär så han får ersättning också. Han har väldigt ont...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Gnarpis
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som kan berätta för mig hur mycket en LIGGDEL till emmaljung city cross kostar separat? Hittar inget när jag googlar.
Svar
9
· Visningar
1 596
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Gravid - 1år Har en city cross och till kommande bebisen funderar jag på vad som blir bäst; quadrolift, hårdlift eller city korg? Erfarenheter...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Snurrfian
·
Småbarn en samlad tråd för sömnmetoder... vilka har ni provat och vad har fungerat bra/dåligt med era barn? vi har provat 5-min... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 912
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Jag har börjat fundera lite smått på vad jag ska ha med mig till BB.. vad hade ni med er? något som kändes onödigt att ta med? något ni... 2
Svar
26
· Visningar
2 891
Senast: Bebben
·
G
Övr. Barn Jag & sambon ska separera och vi har ett litet barn på halvåret. Anledningen till separation är otrohet från hans sida. Efter detta...
Svar
2
· Visningar
1 906
Senast: strösslet
·
Övr. Barn Någon som kan tipsa om vart det finns söta persienner och rullgardiner till barnrum? Gärna online
Svar
2
· Visningar
1 483
Senast: Koltinna
·
Övr. Barn Jag väljer att skriva under anonymt nick då flera här vet vem jag är och jag vill helst inte göra detta alltför offeciellt än! Orkar...
Svar
16
· Visningar
3 188
Senast: Cinora
·
Övr. Barn Idag i DN står det om hur viktigt det är att man får in detta med att röra på sig minst 30 min varje dag redan från tidig ålder. Och jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 913
Senast: Sar
·
Småbarn Håller just nu på att separera från min sambo, på hans begäran. Vi har ett barn som är 1 år. Någon mer som håller på att separera eller...
Svar
7
· Visningar
1 620
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Jag har en tillsvidare anställning på 75%. Har varit tjänstledig pga studier from hösten -09 till juni - 10. Arbetade sedan 75% under...
Svar
3
· Visningar
2 305
Senast: Svartfot
·
B
Övr. Barn Jag som mamma och boförälder har en tonåring som snart är 16 som vill flytta till sin pappa. Det känns som om hjärtat ska brista. Försök...
Svar
11
· Visningar
3 083
Senast: Cilla
·
Övr. Barn När man skriver kort till en doppresent - riktar man sig till barnet eller till föräldrarna?
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31