Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har stora bröst sedan innan jag blev gravid (80 E) och jag har läst att man bör ha åtminstone en storlek större.. eh :) de har inte...
Svar
19
· Visningar
2 094
Senast: wtf
·
E
Övr. Barn Ja, snart är det ett år sedan jag slutade med p-piller och har fått klartecken från kvinnokliniken att boka tid för utredning i december... 2
Svar
30
· Visningar
14 507
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Sitter o funderar lite över detta påfund.. Är det nån som använder dessa?
Svar
18
· Visningar
15 519
Senast: viv
·
Gravid - 1år Jag går regelbundet på massage (halvkropps, speciellt axlar och nacke då jag har problem med enormt spända muskler med muskelknutor from...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Destiny_D
·
D
Småbarn Min lilla kille (3,5 år) har börjat *säga tilll när han ska pinka, o gå på toan själv *när man handlar med honom så håller han sig i...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag har för mig att sju procent av Bukes medlemmar är av manligt kön. Är det inga av dem som har barn? Skräms de bort av att trådarna... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 365
Senast: Petruska
·
Småbarn Min ena syster har tre barn varav ett av dom är sjukt rädd. Bl.a så är han sjukt rädd för mig. Så det är väl egentligen därför jag nu...
Svar
12
· Visningar
1 992
Senast: sussiqt
·
Gravid - 1år När man just fått barn är ju alla nära och kära väldigt nyfikna och vill se bebisen. Men är det verkligen nödvändigt att komma till BB... 2
Svar
35
· Visningar
4 615
Senast: Chlo
·
I
  • Låst
Övr. Barn Många pratar om dessa privatkliniker.. Vart finns dom? det verkar inte som att barnmorskorna här i Norrköping är så pigga på att... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
23 763
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Så här i sommarvärmen blir lilla Loppan väldigt röd och irriterad i halsvecken. Är det bra att köra hederligt barnpuder? Från mataffären?
Svar
12
· Visningar
4 899
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Mars 8/3 - Svartfot - första barnet- födde 1/3 en flicka 9/3 - Arabis födde 8/3 - en pojke 11/3 - Doris födde 9/3 - en pojke 31/3 -... 97 98 99
Svar
1 964
· Visningar
115 283
Senast: viv
·
Gravid - 1år Upptäckte för någon vecka sedan att jag äntligen är gravid, vilket jag har längtat efter ca ett halvår. Men nu när det väl hände fick...
Svar
8
· Visningar
1 902
Senast: ako
·
Småbarn Vårt andningslarm har pajat, och jag är nu rädd för hur jag ska kunna sova... Hur länge har ni använt andningslarm? Är i valet o...
Svar
16
· Visningar
5 127
Senast: Syrran!
·
Övr. Barn Kollade på den dokumentären iförrgår och fick några funderingar. Om er dotter/son uttrycker sig i tidig ålder, 3-4 år att den inte...
Svar
19
· Visningar
5 313
Senast: Jackson
·
Gravid - 1år :mad::mad::mad: Var och handlade på ett större köpcentra idag och Gustav (10mån) ligger och halvsover i vagnen. När vi kommer in i... 2
Svar
32
· Visningar
3 664
Övr. Barn För nu har jag virrat mig in här för att fråga en fråga jag alltid har velat veta! Om man ska bli fosterhem, måste man ha egna barn...
Svar
3
· Visningar
1 409
Senast: Mampas
·
Övr. Barn När jag fick "tillbaka" (delad vårdnad) min 9åring så upptäckte jag att han liksom är fläckig på halsen? Inte upphöjt eller nåt, bara...
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: lynxlady
·
Småbarn Vi har tänkt lite på det här med semester och på Tim, hur det skulle funka, och kommit fram till att allt går att genomföra. Att ha med...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Ni som ammar/har ammat: När tänker ni sluta/slutade ni amma? Alltså inte vilket datum utan vid vilken ålder på bebisen :D Jag... 2
Svar
39
· Visningar
4 233
Senast: Mampas
·
Övr. Barn Jag har glott runt en hel del, och så hittade jag denna. Och tappade hakan! 16 olika kombinationer finns det och alla "Man kan inte ha...
Svar
13
· Visningar
5 518
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka