Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När man hyr ett babyskydd, får man då ett nytt eller är det använt? Vad har ni betalat? Hur länge hade ni skyddet? Jag antar att det...
Svar
7
· Visningar
1 672
Senast: Bollen
·
Övr. Barn Måste ha hjälp att tänka... Vet inte om jag är girig, eller om exet är snål... När vi separerade enades vi om att han skulle betala... 2
Svar
28
· Visningar
4 592
Senast: escodobe
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder, är ni nöjda med vagnen och vilket märke och modell har ni? Köpte en vagn innan Iggy föddes, jättesnygg, liten och... 2
Svar
35
· Visningar
5 175
Senast: Calazirya
·
  • Låst
Övr. Barn Här kommer hela historien. Jag och mitt ex, alltså mamman till barnet det hela handlar om, separerade i december när hon fortfarande... 13 14 15
Svar
297
· Visningar
25 865
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Såg en såååå underbar gosefilt på en blogg, och undrar givetvis var man kan få tag i en sådan. Har en kompis som nyligen fått barn, och...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: boccia
·
Övr. Barn Sparar ni allt? Vad sparar ni inte? hur sparar ni det? Som bekant :D släpar barnen hem en himla massa från både förskolan och skolan...
Svar
10
· Visningar
2 307
Övr. Barn Nu verkar det vara dax igen. Har hänt saker under tiden i mitt senaste förhållande som gör att vi hade valt att gå skilda vägar. Kanske...
Svar
5
· Visningar
2 190
Gravid - 1år som mamma! Isaac är drygt 6,5 månad (född 1/1-2010) och det känns som om jag har gjort allting fel. Han är helt klart världens gladaste... 2
Svar
22
· Visningar
3 052
Senast: Pallas
·
Småbarn Min dotter på 2½ år har sedan ungefär 2 månader tillbaka sakta men säkert slutat sova på nätterna. Hon har sedan hon föddes haft ett...
Svar
7
· Visningar
1 436
C
Övr. Barn Undrar om det finns några mammor här som bor i Stockhoms södra förorter? 2
Svar
24
· Visningar
2 199
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jippi! Då var säsongen igång!! :o) Nu rinner näsan och ögonen kliar trots att det fortfarande ligger snö på marken... *suck*...:grin...
Svar
16
· Visningar
3 071
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Efter sådan längtan och oro över att jag kanske inte kan få barn så har jag faktiskt gjort ett positivt graviditets test :) Är helt...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: rubytoo
·
A
Övr. Barn hej, jag o min partner har haft två missfall, vi har försökt skaffa barn nu i 4 år, tre år sen kom första olyckan,´6 mån sen andra...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Mr_Magic
·
Småbarn Måste vara fler här som fyller dagarna med ilskna utbrott och ett NEEJ eller vill inte! Där klättra upp i fönstren, dra katten i svansen...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Hej, Jag och sambon har fått veta att vi väntar tillökning i mitten av mars 2011 :love: Jätteroligt! Vad som inte är lika roligt är...
Svar
17
· Visningar
2 424
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Vart kan man läsa MER om hur en vardag BÖR se ut för ett barn med Adhd ? Vart kan man söka hjälp och kunskap ? Det handlar om en 13...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Jag och min sambo håller på att separera och vi har en dotter som är 1 år. Jag har såna skuldkänslor för detta och ältar sönder mig...
Svar
6
· Visningar
1 505
Senast: Jenka
·
Övr. Barn För att göra en lång historia superkort så var jag på en föreläsning om bla ADHD för ett tag sen och efter det har jag fått en konstig... 2
Svar
24
· Visningar
4 068
Senast: Raderad medlem 94602
·
A
Småbarn hur tänkte ni när ni planerade syskon?? hur långt ha ni mellan era barn?? börjar bli lite sugen på en liten till ha en 2 åring...
Svar
17
· Visningar
1 808
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Har bestämt mig för att det blir en sådan vagn nu. Provkörde massa 3-hjuliga idag och den var helt klart bäst och tig minimal plats...
Svar
6
· Visningar
2 534
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka