Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har precis fått veta att jag är gravid. Gjorde fyra tester igår, och alla hade samma resultat. Efter det fjärde sansade vi oss;)... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
12 169
Senast: Mitten
·
J
  • Låst
Övr. Barn Berätta lite om era erfarenheter i tillvaron tillsammans med 3-åringar! Vi bryter samman snart här hemma:crazy:Har en MYCKET viljestark... 2
Svar
37
· Visningar
5 188
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fick barn 21 november och efter några månader kom mensen igång. satte in kopparspiral när Matilda var 12 veckor och vid varje...
Svar
8
· Visningar
4 014
Senast: Miks
·
S
Övr. Barn Köpte i går en Phil&Teds Vibe begagnad, den fyller de flesta av våra kriterier då det gäller syskonvagn så vi slog till redan nu...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: saltahajen
·
Övr. Barn Vad heter era barn och vad skulle nästa heta om det blev en till? :) 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 453
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Barn Hej alla! Ni med häst och barn, hur har ni gjort för att ha råd med både häst och barn, hur många hästar och hur många barn har ni... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 989
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Det där med semester, speciellt när man har små barn, och ännu mer speciellt att ha ett funktionshindrat barn, kan ju vara lite jobb att...
Svar
17
· Visningar
1 928
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Herman 4 månader har börjat vända sig från rygg till mage nu :D Hittade honom liggandes på mage (vaken) i sin säng nu på morgonen. Nu är...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: jacko
·
Gravid - 1år Ja just det :D Idag inhandlades en Teutonia Timmy, svart. Men jag vet just inte om jag gjorde en bra affär eller inte. Någon som har...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Bollen
·
Småbarn Dottern 5år har en 3år äldre kompis. Idag sa dottern (när hon stod i baddräkt) att hos xx tittade vi på nakna tanter på datorn & de...
Svar
7
· Visningar
2 238
Senast: Saybia
·
Gravid - 1år Nu är jag på väg ut för att köpa en större bilbarnstol och just denna tyckte sonen om och den säljs med ett bra erbjudande just nu...
Svar
19
· Visningar
2 451
Senast: jemaha
·
Övr. Barn *VARNING* för känslig text! Jag har alltid jobbat med de "svåra" barnen ( soc, kriminalvård, barnomsorg, skola). Det svåra är när... 2
Svar
29
· Visningar
2 911
Senast: Smulu
·
Småbarn Idag köpte jag en cykel till Sam 2,5 år gammal. Han ville såklart prova cykla men hjälmvägrade totalt. Så jag ställde undan cykeln... 2
Svar
37
· Visningar
3 913
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Iom att jag försöker bli gravid så har jag börjat läsa allt möjligt på nätet, och funderar såklart en massa... Man ska ha sex före...
Svar
2
· Visningar
1 446
Senast: 12345
·
Övr. Barn Igår var vi ute, jag och sambon skulle plocka in i bilen. Barnen satt vid gräset och plockade blommor. Vi var på ett ställe där det inte...
Svar
10
· Visningar
1 678
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Eftersom den gamla tråden är låst tar jag friheten att uppdatera i en ny tråd. Som kommentar till den senaste dagens diskussion i... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 836
S
Gravid - 1år Fick i dag veta att jag måste göra ett UL till (har gjort det första i v 18 nu) pga att mig moderkaka är placerad i underkant! Undrar...
Svar
6
· Visningar
2 051
Gravid - 1år Är det någon näringsmässig skillnad på gröt från 4, 5 resp 6 månader? Lillen älskar banangröten som är från 4 månader. Är det ok att...
Svar
16
· Visningar
1 530
Senast: Minta
·
Gravid - 1år Vi funderar pa om vi ska ha en syskonvagn eller inte. Sambon tycker inte att det behövs men det tror jag. Han har iaf sagt att om det...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Nu ska vi äntligen bygga en ny säng till Tim. Det finns inga att få via habiliteringen och det finns ingen på marknaden som uppfyller... 2
Svar
31
· Visningar
3 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka