Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år "Har ni varit på öppna förskolan?", frågade BVC oss idag när vi var inne för sedvanlig mätning och vägning. Vid vårt nekande svar... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 848
Övr. Barn Hon har aldrig haft problem med det innan utan lekt med både killar och tjejer och leker ff med dem, men efter skoltid. Hon är 8 år i... 2
Svar
27
· Visningar
3 740
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Dags att tag i sömnproblemet nu. Som jag har berättat tidigare sover Moa (nu 7½månad) svin-illa och har allid gjort. Hon äter bra... 2
Svar
33
· Visningar
2 953
Senast: Gnarpis
·
Småbarn Vi ska iväg med husvagnen om ca en månad. Planen ligger att åka till Öland 1 vecka för att campa. Sen ska vi upp en vända till Linköping...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Ni som har andningslarm, vad har ni för sorter och hur tycker ni att det fungerar? Jag fick tag på ett begagnat respisense, ett...
Svar
17
· Visningar
2 045
Senast: ako
·
Gravid - 1år Är det någon som vill dela med sig av sitt förlossningbrev? Jag har helt förträngt vad som stod i mitt förra (skrev jag överhuvudtaget... 2
Svar
27
· Visningar
4 824
·
Övr. Barn http://tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.2002542/ardi-2-roker-40-cigaretter-om-dagen :crazy: Pappan tycker ungen ser hälsosam ut...
Svar
13
· Visningar
2 268
Senast: EmmaTruelove
·
Småbarn Bada mina tjejer (snart 2.5 ar) har fatt vattkoppor. Hur tar man hand om detta pa basta satt och hur skall jag underhalla dem i x antal...
Svar
6
· Visningar
1 554
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år hur tidigt visar det sig om barnet kommmer bli höger eller vänsterhänt?
Svar
5
· Visningar
967
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Gravid - 1år Ni som blivit igångsatta, hur har era förlossningar blivit? Jag har hört en del skräckhistorier som avskräcker, samtidigt har jag det... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
18 838
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Min son är 6 månader på onsdag. Han har sen någon vecka tillbaka kommit på att man kan rulla när man vill ta sig någonstans och gör även...
Svar
15
· Visningar
1 764
·
Gravid - 1år för en vecka sen (35+6) var vi på förlossningen pga regelbundna värkar, de valde då att bromsa förlossningen med bricanylinjektioner...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Någon som har gjort en bröstförstoring innan ni blev gravida? Hur gick det med ammningen och förändrades brösten efter ammningen...
Svar
10
· Visningar
1 990
R
Övr. Barn För två veckor sen fyllde sonen 5 år och i morgon lördag klockan tolv kommer 7 sjövilda killar på 3-5 år på kalas. Kalaset är ca 2,5...
Svar
14
· Visningar
3 670
Senast: Cilla
·
A
Övr. Barn Skriver anonymt eftersom mina nära och kära inte fått reda på att jag väntar smått än :angel: Jag bor i sverige och han som ska bli... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 438
Gravid - 1år jag står i ett vägskäl. en del av mig vill bara ma Matilda, jag har äntligen fått det att funka med hästen och har börjar träna upp... 2
Svar
38
· Visningar
4 062
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag skulle vilja ha lite input på lämplig ålder för att se en film som Kommisarie Späck. Den är från 11 år och då får man som bekant...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn är det bara mig de har kört över och struntat i mina begäran totalt? eller är det fler som inte får sin fp som de ska?? de har "gjort...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Evale
·
Gravid - 1år Jag tror att jag blir tokig på försäkringskassan och alla medarbetare där som inte verkar veta vad som gäller! Jag vet inte om ni minns...
Svar
8
· Visningar
2 093
Senast: aenglah
·
Småbarn Igår kväll kom ambulansen hem till oss efter att sonen vaknat upp skrikande, tuppat av och därefter krampat. Vi fick ingen kontakt med...
Svar
10
· Visningar
4 410
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka