Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Gravid - 1år min son Elias är 1 år... har sen i torsdags kräkts och varit lös i magen. efter mycket om och men så tror DR att det är antibiotikat som...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Att säga att man inte har ork kvar är väl rätt normalt som förälder, det är ingen nyhet. ;) Men nu måste jag tömma tankarna.:o Jag... 2
Svar
30
· Visningar
3 594
Senast: Swat
·
Övr. Barn Ingen IT tråd utan mer en barnfråga...någon som har gmail åt barnen? Jag är nämligen nöjd med min egen adress men undrar om jag ska...
Svar
9
· Visningar
3 648
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Min son, som äntligen sov bra under ett par veckor, har nu hållit mig vaken sen i söndags. Först fick jag 4, sen 2 sen 1 timmes sömn de...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år är lite sugen på att köpa en lättare kärra som jag kan ha i bilen och slippa dra med den stora bion överallt! kollade lite på affären...
Svar
15
· Visningar
2 807
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Befann mig i en helt absurd situation idag när jag körde från jobbet som vanligt. Brummar på i min egen takt när en bil längre framför... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 622
Senast: Jenny
·
Övr. Barn Vad händer om en icke straffmyndigt barn begår ett brott ? Läste att straffmyndig blir man vid 15 års ålder, men om en 13 åring begår...
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Javan
·
Gravid - 1år ni som har 2 eller fler barn, hur tätt har ni dom? vad är fördel/nackdel? och såhär i efterhand, skulle ni vilja haft tätare/glesare? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 607
·
Gravid - 1år Nu behöver jag er hjälp igen. Vi var idag och provade en Manduca och en Beco. Manducan var nästan för stor för mig jag fick ha den... 2
Svar
35
· Visningar
4 528
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Är det en sak som är bra att ha och till stor hjälp eller är det onödigt? Vilken typ är bäst, med stoppning?, med kulor?, stor?, liten?
Svar
11
· Visningar
2 046
Senast: THELA
·
S
Gravid - 1år Nu har jag inte många veckor kvar innan lillen tittar ut (ca 4-5) och jag har fått tipset att ladda frysen med mat så att vi inte måste...
Svar
19
· Visningar
6 506
Senast: tinissen
·
Småbarn Vår son är nu 19 månader och en frisk och alltid glad kille. Kan ju dra hans sömnhistoria så har ni lite grund: Sov katastrofalt då...
Svar
7
· Visningar
1 649
M
Övr. Barn Är sugen på att byta ut min emmaljunga cc mot en teutonia fun. Så nu undrar jag om det finns någon här som har en eller har haft en fun...
Svar
7
· Visningar
1 876
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Nu börjar snart Projekt: renovering av barnrum! Det här rummet är till sambons kille, 7 år gammal. Han kommer snart upp och då ska vi...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: jemaha
·
Småbarn Jag funderar och funderar men kommer ingen vart, sa jag vänder mig till er för att fa hjälp med mina funderingar. Emilia är nu 15... 2
Svar
38
· Visningar
2 582
Senast: turbofling
·
Småbarn Ni som har småbarn och hund, vad hittar ni på? Har 2 små barn 4 och 1 år och en hundvalp på 6 månader och ja, vi går ju på...
Svar
6
· Visningar
1 055
·
Övr. Barn Igår lyckades 6 åringen landa fel på studsmattan hos en kompis och "knäckte" till ryggen, ungefär på mitten. Ont idag också såklart, jag...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Snyggve
·
M
Gravid - 1år Jag har googlat lite men hittade inte direkt något tyckte jag så ni kanske vet. Det har sakta men säkert gått upp för mig att man... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 377
Senast: Madick
·
A
Övr. Barn Jag har en väldigt enorm längtan efter att få barn, har jag haft sen jag var drygt 15 år och är idag 21. Men det är endast en i min...
Svar
19
· Visningar
2 653
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Jag sitter med jätteont i magen just nu. Det har under ett tag varit en viss tjej i klassen som inte är så snäll till min dotter, men... 2
Svar
23
· Visningar
4 299
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka