Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen... 2
Svar
39
· Visningar
4 551
Gravid - 1år Jag har bara en ganska enkel fråga för er erfarna men ack så klurig för en nybörjare ;) Inatt har jag för första gången använt mina...
Svar
9
· Visningar
2 566
Senast: turbofling
·
Småbarn Separerade i aug.-08 och vår dotter har sedan dess bott växelvis varannan vecka, självklart hade jag velat att hon bodde med mej hela...
Svar
9
· Visningar
1 314
Gravid - 1år Vad tror ni om denna? http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_25&products_id=192
Svar
5
· Visningar
852
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Oscar har lärt sig att det finns andra sovställningar än på rygg och stökar runt för fullt - När han vaknat på natten och jag gått in...
Svar
12
· Visningar
1 463
Småbarn Igår kräktes sonen 3 gr i bilen, inget ovanligt att han blir åksjuk men sedan var han jättelös i magen, bajsade 3-4 gr i går och en gång...
Svar
14
· Visningar
8 921
Senast: Marvin
·
Svar
1
· Visningar
4 359
Senast: nevin
·
Småbarn Nu är det dags för Ella att vaccineras. Eftersom Ellas farfar kommer från ett land där det fortfarande är vanligt med hepatit B och...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: cherie
·
Småbarn Vår dotter blir 2,5 i augusti och kommer då (någon gång i slutet på augusti)börja på ett nytt dagis. Sista dagen på gamla dagis är 10...
Svar
5
· Visningar
1 317
Småbarn Sonen sitter och slår sig själv i huvudet, dunkar huvudet i golv, skåp osv hela tiden. Riktigt hårt alltså. Sedan skriker han för att...
Svar
10
· Visningar
1 456
Senast: jerseyko
·
E
Gravid - 1år Efter flera timmars hopplösa nattliga diskussioner känner jag att jag och min man har kört fast. Skulle därför vilja ha er hjälp och era... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 204
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn 15 årig flicka mördad bara dagarna innan skolavslutningen :cry: Fick sån hemsk känsla ikroppen, idag är det tre år sen och en månad...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Patrici
·
Gravid - 1år när jag vaknar på morgonen och går och kissar (för minst andra gången sedan läggdags) så är magen extra stor. sen när jag lägger mig...
Svar
2
· Visningar
2 146
Senast: kpist
·
M
Övr. Barn Fy 17! Igår väcktes jag av telefonen, sonens assistent som fick ur sig att sonen krampat och han hade ringt ambulans...många tankar hann...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Laizita
·
B
Gravid - 1år Hej igen, Förlåt om den ligger fel, men känns inte som att jag kan få svaren från hundsidan...? Jag måste få fråga er som har hund...
Svar
12
· Visningar
3 748
Senast: babyfoal
·
Övr. Barn Funderar på hur vi ska lösa barnpassandet i framtiden. Det är ju bra att vara ute i god tid. :) Vi har ju inte lika lång ledighet här...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Guldaskig
·
S
Övr. Barn Gick in på facebook idag och såg ett mail ifrån pappan till min son. Efter tre år hör han av sig igen och säger att han vill träffa... 2
Svar
22
· Visningar
3 177
Senast: ShrimpMama
·
J
Övr. Barn Tjolahopp.. Har lite problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med.. En kompis har satt mig i trubbel tror jag då hon anmälde... 2
Svar
30
· Visningar
2 761
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Snart kommer lillen och jag och sambon hade funderingar på dagis och våra arbetstider och sådant. Vi tänker alltid några steg i förväg...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Nillizan
·
  • Låst
Småbarn Det var ett tag sen nu vi hade en sån tråd. Och vi som har barn och ni som vistas med barn ändå vet att barn har underbara kommentarer... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 475
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka