Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Övr. Barn det är så här att jag har problem med min granne. vi var kompisar innan men sen hände en sak och nu har hon visat sitt rätta jag...
Svar
14
· Visningar
1 673
Senast: Kallebus
·
Gravid - 1år Ja, som frågan lyder, när åt era barn helt själva? Och vid vilken ålder fick dom börja träna på att äta själva? Varje måltid eller bara... 2
Svar
26
· Visningar
2 128
Senast: vindvissla
·
A
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska göra. Sonen går på gymnasiet. Jag går upp varje morgon tidigt tidigt för att kunna hinna göra allt jag ska... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
16 120
Senast: Pansi
·
Övr. Barn Nu har dottern åkt på vattkoppor. Var förberedda på det hela eftersom hennes kusiner hade det för snart 2 veckor sedan och vi var där...
Svar
12
· Visningar
4 073
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Såna här frågor brukar jag tycka är pinsamt att ställa men nu kör jag på och frågar :D Normalt så har jag precis 28 dagars menscykel...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Lupino
·
T
Gravid - 1år Har frågat hur mycket ni gick upp i vikt under grav. och nu vill jag veta hur många stl. era bröst växte:laugh: Jag har b och c kupa... 2
Svar
31
· Visningar
6 902
Senast: ika77
·
Småbarn Har idag fått beskedet att vår lille pojk har dystrofia myotonica som han fått efter sin farmor (fosterbarn). Det står i brevet som...
Svar
15
· Visningar
1 770
Småbarn Skulle ni lämna en tvååring och en fyraåring själva utan tillsyn på en stor studsmatta? 3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 186
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Tänkte att vi kunde ha en barn och djur bildtråd. Så här kan alla lägga upp sina bilder på sina barn och djur! :) Här kommer Arvid... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 853
Senast: Gullan86
·
M
Gravid - 1år Vad tycker ni är bäst mjuk- eller hårdlift till vagnen?? För- och nackdelar.
Svar
14
· Visningar
4 649
Senast: Gerbillus
·
Gravid - 1år ALla regler om hyfs suddas tydligen bort då man är gravid! "NOrmala" människor säger - OJ Vilken STOR Mage! DEt måste vara två!(RIght... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 840
Senast: Jozze
·
Småbarn Ja fy och usch vilken hemsk mamma jag är :eek: Jag gick ut på bron för att få vara ifred från min älskvärda lilla 4-åring då jag...
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: millus
·
Gravid - 1år Någon mer här med ett barn som vägrar äta ur flaska? Någon som fått en flaskvägrare att börja ta flaska? Hur gick ni till väga? Hos...
Svar
12
· Visningar
5 856
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Är det någon som vet nånstans på internet där man kan beställa en egen t-shirt passande gravida med eget tryck? :confused: Finns ju...
Svar
6
· Visningar
2 718
Senast: Stefffie
·
S
Gravid - 1år Nu sitter jag här med hakan nere vid knäna! Något som jag inte trodde skulle vara möjligt blev visst möjligt! :confused: Måste få skriva...
Svar
10
· Visningar
2 394
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag bor ihop med min 7 år äldre kille, som har en 6 årig son sen ett tidigare förhållande (som tog slut för ett år sedan). Vi har sonen...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Barn Har ju skrivit här en del om min dotter som haft det besvärligt till och från och en hel del kontakt med BUP. Nu mår hon ju mycket...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Ramona
·
J
Övr. Barn Idag fick jag veta att min dotter 12 år gammal, va den enda som inte va bjuden på en klasskompis födelsedagskallas av tjejerna. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Tora
·
M
Gravid - 1år Kan någon berätta vad det är för fördelar och nackdelar med deras vagnar!?
Svar
8
· Visningar
4 074
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Mer än en månad för tidigt ville min systerdotter komma ut!!! Syrran ligger på bb nu och lillasyster Fot är heeelt hysterisk hemma i...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025