Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2772419.ab Vi har ju haft flera diskussioner här inne huruvida man ska få bjuda de man...
Svar
12
· Visningar
1 545
Senast: Litenvit
·
Småbarn Behöver lite råd från er som är mer erfarna. Det var inte bara jag som var en trist mamma och inte ville ha huset fullt av barn. Det...
Svar
18
· Visningar
2 480
Senast: mian1
·
T
Gravid - 1år Fick reda på att en kompis till mig väntar sitt första barn nu, så jag börjar ju redan klura så smått över vad man skulle kunna ge...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 479
Senast: lilltrolle
·
Småbarn Min 2-åring kom igår på att han själv kan knäppa upp bältet. Försökte med div. olika abrovincher men ungen är omöjlig! Han kommer åt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
18 342
M
Gravid - 1år Oj oj vad det snurrar.... mensen uteblev så jag köpte ett test idag och hann knappt kissa klart innan det "skrek" +... Slutade med...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: fladdermusen
·
Gravid - 1år Vi sover väldigt bra båda två men ibland vaknar jag inte direkt när Sam vaknar, utan när han rullat över till mage och ligger och...
Svar
13
· Visningar
1 319
Övr. Barn Jag har märkt ett för mig okänt fenomen som kanske visar på en ny tankebana. Min yngsta är född 91 och då gick vi helt sonika och lade...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 516
Senast: cirkus
·
P
Gravid - 1år I december hade jag oskyddat sex... Jag tog ett dagenefterpiller efter ungefär 70 timmar, alltså inget garanterat resultat. Fick inte...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
Svar
3
· Visningar
745
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år imorn är det exakt 2 v kvar till BF. Bebisen lever om som en tok. den liger och sparkar och rör sig från morgon till kväll med kortare...
Svar
10
· Visningar
2 800
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har inte blivit så mycket klokare av FK's hemsida. Jag har inte jobbat en enda dag på pappret i år, hade däremot en fast anställning...
Svar
13
· Visningar
1 234
Småbarn Filip, 17 månader, har alltid sovit dåligt och vaknat på nätterna. När han fick eget rum och stor "vuxensäng" sov han för första gången...
2
Svar
22
· Visningar
7 263
Senast: Scata
·
C
Småbarn Min son får ibland rejäla raseriutbrott, framförallt om något inte går som han vill eller om man tar ifrån honom något som han inte...
Svar
16
· Visningar
8 808
Övr. Barn Idag när min son (snart sex år) kom hem ifrån simskolan så var han jätte ledsen. En pojk hade kallat på honom och knuffat in honom i...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Lite kul med små egenheter som går i arv, inte utseende och humör direkt utan mer som min son Wille nu 2,5 år som Efter mamma: Kan...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Jettan
·
Övr. Barn Vilka dagar byter era barn mellan föräldrarna och hur fungerar överlämningarna? Jag skulle gärna höra om olika varianter och hur det...
2
Svar
31
· Visningar
9 267
Senast: escodobe
·
Småbarn Måste barn bli stora så fort? Lillan har sedan bara några veckor tillbaka beklagat sig över att hon inte har någon kompis hemma hos sig...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: mian1
·
L
Övr. Barn Nästa fråga som en uppföljare på min förra tråd. Pojkvännerna (flera ;)) har länge frågat om inte dottern kan sova över hos dem. En del...
Svar
12
· Visningar
1 801
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Som har barn och baby? Jag vet att det finns Myrorna, men finns det mer?
Svar
7
· Visningar
2 379
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Ja då sitter man här och stickan visar att man är gravid. Jiippii. Jag skulle ha fått min mens nu och jag kunde inte hålla mig så jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 371
Senast: Piggelurven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp