Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Nu har jag nästan bestämt mig för att flytta "hem" igen. Det innebär en flytt på drygt 15 mil. Jag flyttar ju tillbaka till alla mina...
Svar
9
· Visningar
1 364
Senast: Basilika
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag är väl störd eller så men jag tycker inte om när grannens ungar springer omkring hela dagarna helnäck. Det stör mig faktiskt. De...
2
Svar
25
· Visningar
2 637
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jaha, då var det dags att försöka skaffa småtting... :) Hur tidigt påverkas ett foster av medicin? Jag äter en medicin som har...
Svar
12
· Visningar
4 392
Senast: paxmojo
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vår äldsta son fyllde 3 i april. Han har alltid sovit i sin säng, hela nätterna. Oavsett vart vi varit och även när han fick sin nya...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Har ni någon barnpool till era småttingar? Ni vet, en sådan som man blåser upp och fyller med runt 100 liter vatten eller nåt sånt. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 835
Senast: ameo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag har inte barn själv men har funderat på en sak rätt länge, som har med barn att göra. Ofta kan jag i diverse medier se och läsa om...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 301
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn Vad ska jag göra? Givetvis älskar jag min son över allt annat. Nu är jag rädd att jag håller tillbaka honom pga. att jag är lite för...
Svar
17
· Visningar
1 404
Senast: lakrits
·
  • Låst
Övr. Barn Eftersom ingen här vet vem jag är eller vem min bekant är tänker jag skriva av mig.... Har en bekant vars barn jag har börjat avsky...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Då era barn ska vara hemma om kvällarna? Jag har dock inte problem med att ungarna inte kommer hem då alla ungar samlas här hos oss...
Svar
14
· Visningar
2 622
Senast: arabia
·
A
  • Låst
Övr. Barn Min son är 11 år. Många av hans kamrater får åka till baden själv, utan föräldrar.. Jag vägrar, jag är livrädd.. Han simmar jättebra...
Svar
16
· Visningar
7 908
Senast: sisco
·
H
  • Låst
Övr. Barn Är i v27+4. . får väldigt svullna ben för ingenting. Förut svullnade dom upp när jag gick, cyklade lr ansträngde mej mycket. På...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skall ha barn nr två 3:e augusti och har hemska problem med kramp i vader och fötter. Typ varje morgon när jag vaknar får jag kramp...
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: Blixtra
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni? Jag har mer eller mindre lovat att jag ska jobba utomlands -07 och fram till dess jobba och stå i och avancera ;) ...
Svar
10
· Visningar
1 118
Senast: sisco
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har för avsikt att svälja en flaska cider under morgondagen. Pumpar ju i vilket fall som helst (ammar med pump o flaska), så jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 774
Senast: sisco
·
W
  • Låst
Övr. Barn Och vara gravid??? Jag har funderat mycket på detta hur mycket man orkar med sina hästar när man är gravid??? Hur länge red och träna...
2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: Miko
·
  • Låst
Övr. Barn Fyllde 30 i våras, har hus, sambo, utbildning etc, och inser väl att det börjar bli dags för småttingar om man ska ha några. Hur gamla...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 642
Senast: Grim
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon diskuterar hett vad som är "normalt" att gå upp vid en graviditet... Han säger att en cirkus 5-10 kg är väl normalt allt...
Svar
14
· Visningar
1 768
Senast: Dito
·
J
  • Låst
Övr. Barn hej.. vilket hade ni valt?? förslag 1: jobba heltid i höst, vara fast anställd och tjäna ganska bra. Köpa en hästgård som jag...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: Buttercup
·
  • Låst
Övr. Barn Sverige har ju varldens langsta statligt betalda foraldraledighet, men hur ser statistiken ut. Har svenska barn och deras foraldrar en...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Mynta2
·
H
  • Låst
Övr. Barn . . att vara hemma med barnet när de kommer ? Nyfiken på hur ni har planerat...
2
Svar
31
· Visningar
2 546
Senast: Comatose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp