Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos När jag sitter vid datorn hemma och klickar på snabbsvarsikonen hamnar jag först i "snabbsvars-rutan", men sedan börjar datorn leva ett...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: gern
·
K
Bukefalos Är det jag som inbillar mig, eller har det blivit mindre trafik här sedan det gjordes om? Jag har inte kollat antalet inloggade och så...
2
Svar
26
· Visningar
2 945
Senast: CurlySue
·
H
Bukefalos Hur ser man vilka som är "online" ? Alltså jag undrar om det finns en lista, den gröna plutten vet jag redan. :) Tacksam för hjälp ;) .
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: mysko
·
Bukefalos Som är längst till vänster i varje inlägg, brevid triangeln vad är den till för. Jag har inte kommit underfund med vad den betyder och...
Svar
6
· Visningar
1 284
Senast: Fraise
·
Bukefalos Jag antar att det ska gå att direktvälja en kompis från sin kompislista och skicka pm? Hur gör man?
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: alazzi
·
Bukefalos Skulle vi inte åtminstone få ha kvar 50 stycken :confused: Jag hade drygt 120 i går kväll, och nu står det att jag inte har ett enda...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 783
Senast: Betsy
·
P
Bukefalos Hur får man rubriken i fet stil? MIna blir i normal stil hela tiden....provar jag med htm taggar så blir taggarna med :confused:
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 345
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Någon som vet hur man tar bort ett inlägg helt så att det inte syns att man har gjort inlägget? Det gick på det gammal forumet, kan man...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: aiquen
·
Bukefalos Här trodde man att man vaknade en helt vanlig söndagsmorgon och att allt skulle vara som det alltid brukar vara. Men inte. Buke har fått...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 810
Senast: zeemee
·
L
Bukefalos När amn vill uppdatera de forumet man e inne på hur gör man då utan att gå ut ifrån det????
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: Prosit
·
B
Bukefalos Vart är vännerlistan någonstans? är det någon mening med att lägga till folk som kompisar när det ändå inte blir lättare att hitta deras...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Fastän datorn varit avstängd är jag ändå inloggad som fiaskurken när jag går in på denna sida??? Går ju inte, har ju tittat även på...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Krims
·
Bukefalos Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos? Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:
Svar
9
· Visningar
1 388
Senast: BeastieBabe
·
Bukefalos Är det bara jag som HATAR läskvitton? Läskvitto tycker jag att man använder när det VERKLIGEN är viktigt att få reda på om någon...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: lizan
·
C
Bukefalos Verkligen fint, ordning o reda, men, den kursiva texten som visas som "smakprov" på de nya trådarna är fullkomligt omöjlig att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 397
Senast: C_L
·
S
Bukefalos 1. Hur skriver man smileys? Jag kan göra de "enkla", men som tex. angel. Innan använde man kolon, men det fungerar inte för mig? 2. Vad...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Sonita
·
Bukefalos Är jag blind eller hur ser man vilka trådar man har läst? Förr syntes det tydligt. Dessutom fanns en siffra i parentes som angav hur...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: lizan
·
Bukefalos Den här gången har du verkligen lyckats med uppdateringen av Bukefalos. De flesta funktionerna har blivit mycket bättre och vissa är...
Svar
10
· Visningar
1 149
Senast: shady
·
B
Bukefalos Min adressbok har försvunnit! Saknar den oerhört då jag har många trevliga profiler där mest för att snabbt hitta till deras resp...
Svar
18
· Visningar
1 562
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp