Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Den här gången har du verkligen lyckats med uppdateringen av Bukefalos. De flesta funktionerna har blivit mycket bättre och vissa är...
Svar
10
· Visningar
1 152
Senast: shady
·
B
Bukefalos Min adressbok har försvunnit! Saknar den oerhört då jag har många trevliga profiler där mest för att snabbt hitta till deras resp...
Svar
18
· Visningar
1 566
Senast: Görel
·
Bukefalos Jag gick in på medlemslistan för att söka efter folk som jag hade i min kontaktlista förut, och försökte söka på dem. Då får jag upp...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Nåt som blinkar när man fått PM??? ..eller finns det nåt man kan aktivera för att se?
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Lorelie
·
S
Bukefalos Jag hittar inte!
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: sthlm23
·
Bukefalos När jag klickar på en tråd kommer det bara upp ETT enda inlägg...resten ligger i en ruta ovanför som man måste klicka för att se :confused:
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: martha
·
Bukefalos Förr tröck man ju påå kontrollpanelen och kunde då se om det kommit några nya inlägg i de trådar man skrivit i. Hur gör man nu...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Har möjligheten att välja att titta på alla sidor i en längre tråd samtidigt försvunnit, eller är jag blind igen tro? :o :confused:
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: SaraMara
·
T
Bukefalos När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: gern
·
A
Bukefalos Jag får inte längre dom till min e-post. Men varför?
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: alisson
·
Bukefalos Ni som ar inne pa Buke och harjar (ingen namnd, ingen glomd ;)) for det mesta, ar ni har varje dag eller bara da & da? Ni som sitter...
2
Svar
20
· Visningar
2 474
Senast: karini
·
Bukefalos Jag undrar vad som menas när man någon skriver "lånar knapp" i början på ett inlägg???
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: lakrits
·
B
Bukefalos Varför i himmelens namn ( :angel:) gör du denna sammanslagning av forumen??? Speciellt Avel.. som nu omfattar även hingstar -...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 263
Senast: Guest
·
V
Bukefalos Hej! Jag kan nästan ingenting om datorer eller så, men har en önskning på vad jag skulle vilja ha på forumet. Jag skulle vilja att man...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: gern
·
Bukefalos Eftersom vi med intresse för stamforskning inte får vara med i avelsforumet och leka vill vi ha en egen sandlåda. :cry: Som jag har...
2
Svar
30
· Visningar
2 364
Senast: Nelle
·
Bukefalos Jag skulle gärna vilja lägga till min hemsida bland länkarna men kan inte hitta ngt om hur man gör. Ngn som vet?
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: Gunnar
·
S
Bukefalos HUR TAR MAN BORT SEJ?????????????????????????????????
Svar
12
· Visningar
2 142
Senast: Boj
·
V
Bukefalos Som man lätt kan komma till sin "presentation" ,tycker att det är skit jobbigt att börja söka upp ett gammalt inlägg eller något annat...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Vicku
·
D
Bukefalos är alla användarnamn tillåtna på detta forum eller har ni missat att det finns en användare som heter Rattfull? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 564
Senast: Gunnar
·
Bukefalos ...på att mängden nyinlagda annonser kraftigt reducerats efter omläggningen av annonssystemet??? :confused: Tänker främst på hästar...
Svar
18
· Visningar
1 401
Senast: BengtAD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp