Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

G
Bukefalos Hej! Jag har nu registrerat mig på nytt p g a att jag glömt lösenordet till min gamla profil. Kan inte heller begära mail om...
Svar
2
· Visningar
1 368
T
Bukefalos Vad är en grupp och hur blir man med där?? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Tippan
·
Bukefalos :confused: Varför kan man inte vara förvirrad och glad? Eller bara förvirrad? Alltså sedan buke förändrades :D ? När jag känner...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: taskmört
·
M
Bukefalos Jag har en fråga :o varför får jag ofta det där "märket" det står Editera på mina inlägg :confused: Klickar på snabbsvar och sen...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: maskros17
·
Bukefalos en gång i tiden hängde jag på passagen som på den tiden i princip var delat på tre, äldre, yngre och politik. Det fanns några till men...
2
Svar
30
· Visningar
2 506
Senast: LenaH
·
Bukefalos Det verkar som om jag bara får ett läskvitto, om jag är inloggad när mottagaren läser meddelandet. Annars markeras det som oläst, trots...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: alazzi
·
C
Bukefalos Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Lejonflickan
·
Bukefalos Så anser jag tex under medryttare det vara förvirrande. Folk fattar inte vart de ska lägga sina annonser om dom VILL HA en medryttare...
Svar
4
· Visningar
998
X
Bukefalos står det att jag har i min inbox, fast det är inte sant. Jag har städat som aldrig förr. Vad gör nu då ?
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Ragatan
·
F
Bukefalos Hej! Jag har ett antal samlarkort som jag skulle vilja få värderade. Vilken del av forumet ska jag vända mig till då? Tacksam för all...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Fridixen
·
Bukefalos Går det inte utan att man har svarat på en tråd??? Det kan ju va så att man själv vill veta det någon annan har frågat om och då vill...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: panzy
·
H
Bukefalos Går det? dvs om man har en gammal tråd som man vill ta bort?
Svar
2
· Visningar
890
Senast: mandalaki
·
Bukefalos finns inte den funktionen kvar? där man direkt ifrån sin kontrollpanel kan gå till "sina" bevakade trådar? Jättetacksam för svar...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Cilla
·
Bukefalos ...skriva långa PM eller långa inlägg längre. För när man väl har skrivit klart och ska förhandsgranska/skicka iväg, ja då är man...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Trissa
·
Bukefalos en liten fundering bara, hur mångabukefalister finns det här på bukefalos?
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: gul_zebra
·
Bukefalos Varför har ni låst tråden på Gnägg om "Varför leva på hoppet om det enstaka undantaget" ? Alla behöver väl inte lida för två eller tre...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: Lobelia
·
Bukefalos Satt och grejade i kontrollpanelen och såg att man kunde ha signaturerna på, men så kan man ju inte ha signaturer? Eller är det bara jag...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: goamarie
·
F
Bukefalos Hej hej! Jag hade gärna velat ha reda på vilka moderatorerna är samt varför de inte ger varningar el liknande (vet inte hur ordningen...
Svar
10
· Visningar
1 230
Senast: mandalaki
·
Bukefalos Har ni hittat nåt riktigt bra i den här djungeln av nyheter? Min favorit hittills är man kan "måla" en mening med musen och sen...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 092
Senast: mandalaki
·
Bukefalos Hur gör man för att ta bort lästa PM? Tar man inte bort några, så är ju inboxen till slut full...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp