Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Rubriken säger väl det mesta.. Men för att göra det lite klarare! Kan man byta användarnamn här på bukefalos utan att göra en ny...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: sammi
·
Bukefalos Det är säkert bara jag i hela världen :confused: som inte vet vad man klickar på om man inte vill svara nån särskild i en tråd utan bara...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Tussemaja
·
Bukefalos Det är alltså tillåtet att diskutera en familjetragedi på ett sådant sätt att den som det handlar om känner sig påhoppad och kränkt när...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Gammeln
·
Bukefalos Blev nyligen medlem i ett till hästforum, där när man ska svara i trådar man läser kommer det upp ett nytt fönster som man skriver in...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Skuggfaxe12
·
C
Bukefalos Är det någon mer som upplever att buke är seeeegt?! Andra sidor fungerar utmärkt! Cookies är rensade. Har även problem med att...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 543
Senast: Cronis
·
Bukefalos När Gunnar gjorde om Bukefalos till det som är nu. Var det ju mycket tjatter om att det var bättre innan. (Ja inte så långt tillbaka som...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 662
Senast: Dasjenka
·
P
Bukefalos hej förlåt mitt dåliga ord förråd om fula ord ,jag inser att det inte är bra att skriva sexuella ord och andra mindre lämpliga ord,det...
2
Svar
23
· Visningar
3 001
Senast: mandalaki
·
G
Bukefalos Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig... Har hänt två gånger att jag suttit och skrivit ett inlägg och då jag skulle skicka det fick jag...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Gojan
·
K
Bukefalos Hej! Jag skulle vilja ändra lite information om en länk som jag lade in för ett par år sen, men nu får jag meddelande om att jag inte...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Ragatan
·
Bukefalos en fråga: Varför flyttas gubbarna runt hela tiden ?
2
Svar
24
· Visningar
2 275
Senast: ScissorHands
·
C
Bukefalos Varför blir det så? Det är grymt irriterande, å tar tid, (eftersom buke redan är apsegt)... När man VILL svara citat, så gör man det...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Tassetass
·
Bukefalos vad betyder Referrals?
Svar
3
· Visningar
774
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har nu lyckats få bort den förhatliga pop-up:en som frågar om man vill ha ett läskvitto när man skickar Privatmeddelande...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: Russis
·
S
  • Låst
Bukefalos hur gör man om man vill lägga in bilder här på buke?
Svar
2
· Visningar
850
Senast: störd_nörd
·
V
Bukefalos Hej! Jag hittade en massa meddelanden från längesen i min meddelande-inbox, dessutom 15 st som skickats från mig. Två med namn...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Sablar22
·
S
Bukefalos Är ny här. :) Undrar hur jag lägger upp0 galleribilder m.m. Var ska jag trycka för att komma till "min sida" eller vad man ska säga...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Ragatan
·
Bukefalos VARFÖR försvinner ens trådar hela tiden? Jag vill ha en anledning mailad till mig varför tråden tagits bort!!!! :mad:
2 3
Svar
57
· Visningar
4 807
Senast: cissiny
·
Bukefalos Om jag tittar på vilka som besöker forumet just nu, så står ju alla "gäster" längst bak. Men hittar några det står Google Spindel på...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: slice
·
S
Bukefalos av bild (avatar)Försvinner den gamla om jag lägger in en ny?
Svar
2
· Visningar
897
Senast: strumpan
·
B
Bukefalos Hur gör jag för att få fram mina trådar och inlägg? Som det är nu så bläddrar jag mig fram tills jäg hittar en av mina trådar, går in...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp