Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 843
Senast: Sasse
·
Dagbok Var har energin tagit vägen? Det känns som om jag bara sover och sover. Vissa dagar sover jag nästan 20 timmar och har ändå inga problem...
Svar
7
· Visningar
752
Senast: MiaMia
·
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Sasse
·
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Sasse
·
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Sasse
·
Dagbok Äntligen tog jag tag i att ringa vårdcentralen och har fått en "akuttid" till psykolog nästa vecka. Jag är alltid lika orolig inför att...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Yeah but
·
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Sasse
·
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 721
Senast: starcraft
·
Dagbok Jag har problem med migrän. Det började rätt abrupt 2020 och har därefter kommit oftare och oftare. Nu har jag det minst en gång i...
2
Svar
34
· Visningar
1 869
Senast: em-pirre
·
Dagbok Är lite less på mina föräldrar som ständigt kommenterar, suckar, himlar med ögonen, för att jag råkar ha ett stort växtintresse och har...
2
Svar
32
· Visningar
2 322
Senast: Habina
·
Dagbok Har huvudvärk/migrän hela tiden känns det som. Det började för ungefär två år sedan, när jag bytte arbete, och sedan har det blivit...
Svar
14
· Visningar
790
Senast: Sasse
·
Dagbok Fick en rejäl känga av en kollega för att jag gjort en arbetsrelaterad miss. Av två val hade jag kryssat i fel i ett av våra program...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Sasse
·
Dagbok Varför kan livet aldrig vara lätt? Med en av de senaste rasvalstrådarna på Hund började jag själv fundera ett extra varv på intressanta...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Niyama
·
Dagbok Jag fick för en tid sedan höra av min chef att jag skulle sluta ställa frågor och be mina kollegor om hjälp med olika saker, för flera...
2
Svar
27
· Visningar
2 473
Senast: Myzan87
·
Dagbok Jag är glad att jag äntligen tagit steget till KBT-samtal för att prata om de övergrepp jag utsatts för som yngre. Det är +10 år sedan...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: tuaphua
·
Dagbok Äntligen går något åt rätt håll! Jag har haft det rätt tufft detta år med svår stress, kroppsvärk och sjukskrivning. Sedan tillkom...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: yamyam
·
Dagbok Orkeslösheten har kommit ikapp på allvar nu. Jag är alltid trött, men framförallt känner jag mig utmattad fler och fler dagar. Jag orkar...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Sasse
·
Dagbok Ännu en skriva av sig tråd. Jag mår inte bra och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Det känns som att jag är i ett moment...
Svar
17
· Visningar
1 980
Senast: Sasse
·
Dagbok Jag ska börja jobba igen på 25%. Jag både ser fram emot det och ser inte fram emot det. Jag är orolig att jag kommer känna samma stress...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Sasse
·
Dagbok Hade telefonkontakt med läkaren idag. Jag fattar nog inte riktigt vad som händer. Vid vårt möte för ett par veckor sedan trodde hon att...
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp