Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag gör inte många knop hemma just nu. Jag försöker läsa igenom ett par påbörjade böcker, men det är så ovärt att knappt komma ihåg vad...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Sasse
·
Dagbok Så har man gått och blivit sjukskriven. Varför får jag aldrig lov att må bra? Har haft depression typ hela livet, som blev allvarligt...
Svar
1
· Visningar
617
Dagbok Och jag har ångest! Jag minns min sjukhusvistelse för tre månader sedan med viss förskräckelse, för tydligen är jag ”oerhört...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Nordthor
·
Dagbok Jag behöver skriva av mig. Jag känner mig nedstämd och är så sjukt trött på att ha ont. Jag har haft ont i flera år, främst i...
Svar
15
· Visningar
2 371
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Äntligen blev en operation av, har väntat i flera dagar. Jag har varit smärtfri så det har varit lugnt, förutom när de skulle sticka...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Jag mår mycket bättre, ingen kvarstående smärta mer än ömhet efter all spändhet och liggtid. Trodde det kunde betyda en snar...
Svar
0
· Visningar
686
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok 22h med smärta nu. Det lugnade sig något tidigare, men efter att jag varit uppe och gått fick jag jätteont igen. Har fått morfin men jag...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft smärtproblematik ett tag nu och det känns som en enda ond cirkel jag inte kan ta mig ur. Sedan i höstas har jag haft...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Det har hänt mycket på sistone. Jag fick jobberbjudande i Lycksele och var på väg att tacka ja till det. Det var ett spännande...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Börjar bli galet trött på min hyresvärd. Hen hyr ut i andrahand för första gången någonsin. Så här i efterhand kan jag önska att jag...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
12 281
Senast: Sasse
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft besvär med ryggen i ett par år nu, men på sista tid verkar det ha eskalerat av någon outgrundlig anledning. Ridningen...
2
Svar
23
· Visningar
3 904
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp