Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag saknar den mamma man kunde ringa och prata med om problem och glädjeämnen. Den mamma som inte hela tiden lät som en trasig...
Svar
9
· Visningar
1 917
Senast: Boj
·
  • Låst
Dagbok Ja, då har jag börjat läsa lite koreanska inför en eventuell resa dit nästa sommar, det passar bäst eftersom hästarna kan går på bete...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Sporthorse
·
  • Låst
Dagbok Jag var på CR-kurs för Lotta i helgen igen och blev tilldelad ett stort halvblod som jag ridit 2 gånger tidigare. Han är ganska kraftigt...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Dagbok Sökandet fortsätter. Liten slemhinnesvullnad i näsan men inte anmärkningsvärd. Så det är inte problemet med ständig nästäppa. Allergi...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: hoppeloppe
·
  • Låst
Dagbok Det innebär att om ni valt att endast visa era inlägg för andra medlemmar så är de inte med eller om ni begränsat dem ännu mer. Om ni...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok En kompis hade gjort så smarta minidrivhus så jag var tvungen att göra några själva också. Nu hoppas jag bara att mina grödor ska växa...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: sthu
·
  • Låst
Dagbok Jag testar just nu detta lite annorlunda forum. Här kan du skriva en offentlig dagbok, som en blogg. Det är inte tänkt att användas som...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta...
Svar
0
· Visningar
1 167
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills vi åker till Europa! Sååå kul!! Vi reser Från Magnetic island till Townsville till Brisbane...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Då inkom utredning nr 4 i samma ämne på jobbet. Inte fel denna gången heller mot rättshaveristen. Hoppas det blir lugnare nu. Knappast.....
Svar
0
· Visningar
400
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då jag ibland tycker att det är lite svårt att veta om en tråd passar bättre under Gnägg eller under något annat forum har jag valt att...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Yes!! Min pv fick ledigt i morgon samt måndag då som alltid är ledigt!! Ikväll är det födelsedagsfest hos en vän! Alla kommer vara...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Helt otroligt. Sitter hos KBT o förklarar att kroppen försöker säga mig något. Att stressa mindre. Så på natten kan jag inte röra mig...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Min andra gång hos KBT. Första gången var uppdraget att gå promenad. Omså bara några steg. Det är tyvärr så att några steg var det jag...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då kan man pusta ut då... I en hel vecka har min pv's pappa och styvmamma varit här på ön och semestrat och för att kunna träffa mig för...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nästan ett halvår har passerat sedan jag skrev om min sjukdom och vardag. Ett halvår där jag följt vår utvecklingsplan nästan helt...
Svar
0
· Visningar
434
  • Låst
Dagbok Så var det dags för terminens sista ridlektion på ridskolan för mig, och den sista lektionen med fast plats i min ridgrupp. När jag kom...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Såå... Efter att ha passat min kompis' hundvalp i 5 dagar, dels för att påminna mig själv om att jag INTE ska ha hund själv, så har den...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Ahmenassåå....:love::love: Är hundvalpsvakt i 5 dagar till denna lilla minitax på 13 veckor!
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
875
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp