Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Herrejävlar. Nu är det nära...En dröm håller på att bli sann. F.o.m någon gång i mitten av September kommer jag att börja jobba på...
2
Svar
20
· Visningar
3 184
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok Ok. Ska ha kontinuerligtet i dagbokandet har jag tänk. Så biter i det sura äpplet trots frånvaro av inspiration. Är lite trögt med det...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok I lördags var vi och hämta nya lillbåten. Jösses vad stor vår andra ser ut bredvid :rofl:
Svar
0
· Visningar
724
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Vissa dagar är bättre än andra ;)
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Rolig rubrik!! Fan vad krångligt det är att immigrera! Kostar skjortan gör det också. För att inte tala om hur lång tid allting tar och...
Svar
3
· Visningar
1 785
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Efter att min första upprördhet lagt sig över min skenande vikt samt bekräftelsen jag fick på mina hälsoproblem i boken som handlade om...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag ställde mig på vågen häromdagen. ... (Tänk att en sådan liten handling kan få såna följder...) Det visade sig att jag hade gått upp...
2
Svar
29
· Visningar
5 063
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
Dagbok Första höstlövet skådat. Under morgonpromenaden. Litet och knallrött, mot den annars gröna och bruna marken. Luften är svalare med, och...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Visst försökte Gråbo sticka i backen igen följande promenad, men hag var beredd. Inte en gång till! "En gång är ingen gång" brukar man...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Har haft semester i snart fyra veckor och mest bara blivit deppig. Det här med semester är verkligen ingenting för mig. :( Jag känner...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är ju tur att vi inte ska skaffa hund i morgon liksom... Jag som varit 100% säker på att en Corgi är vad som passar oss allra allra...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 314
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Jag o kompisen åkte till Bredsjö Blå, ost- och café och regnbågsfärgade svartnosfår föddes.
Svar
1
· Visningar
2 247
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nog för att träningen med Gråbo har gått bra senaste dagarna men övermod slutar alltid på tok; tog backpromenaden med longerdelta och...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok I stort sett fungerar det med täcket nu, det sitter hyggligt kvar, bakjorden trampas ur ibland och alltsammans hasar bak, men det duger...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: Krokus
·
  • Låst
Dagbok Mmm... något, vore ju kul att kunna hitta på - förutom att åka söderöver och träffa några internetspelskompisar. Jag har funderingar på...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Då känns det trevligt, att kunna dela en så här pass somrig bild när det är natur- och kulturvägledare jag är :) Här finns både det ena...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Pudlan
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit inne i en svacka ett tag nu med min ridning på Senioren. Dressyr känns tråkigt och hoppning har jag inte möjlighet till...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: Kjerulfia
·
  • Låst
Dagbok Lockad av extrapriset på avokado valde jag att cykla till en Ica-butik belägen i ett mindre köpcentrum. Att cykla dit brukar vara...
Svar
5
· Visningar
1 957
Senast: Aviello
·
  • Låst
Dagbok Dottern var och red igår. Allt fungerade som det skulle. Livrädd att släppa tanken det är hästar OCH unga det har hänt värre olyckor med...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: AvD1964
·
  • Låst
Dagbok Bakbenet ur denna morgon med. Hasat bak hela shabraket(täcket alltså). Luvan lossnat, hade den igår med, och det är väl därför...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: Krokus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp