Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok igår var jag trött igen. Vaknade av gubbens snarkande fast jag tagit sömn tablett, okej insomningstablett... Tills idag har jag dock...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok För ett tag sedan började jag lyssna på en ljudbok. Den låg inom genren personlig utveckling/filosofi/psykologi, och hade kunnat vara...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har påbörjat att skriva flera blogginlägg de senaste veckorna, men inte lyckats slutföra ett enda. :p Är inne i en “de e mycke...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Satte klockan på 05 igår för att gå upp och åka till en svensk kompis och kolla på ESC. Dock gick jag inte upp förrän 06 och sitter här...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Alltså, det har regnat hela eftermiddagen här och nu börjar det bli riktigt ruggigt! Tjocktröja och mjukisbyxor samt sockor på!! Det är...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Hur lätt är det inte att drömma sig bort, typ "tänk om jag vann 10 miljoner på lotto, då skulle jag...." Denna diskussionen hade jag...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag långt ner i svackan. Sömnlösheten börjar ge biverkningar. Trött, trött, trött. Röntgat bihålorna. Tog tre minuter efter två...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag är den i mörkbrun hatt. Ridandes Crikey igen :eek:
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Såg det här klippet, ca 1 år sedan för ett event som hålls varje år här på ön! 2 min 50 sek in i klippet är jag med ridandes på hästen...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så var det premiär, första riktiga ute tävlingen. 90 och 1m. Felfritt och lugn häst i transporten.
Svar
0
· Visningar
261
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det har varit lite dåligt med ridning. Jag har varit sjuk, en vecka stukade jag foten när jag klev ur bilen och förra veckan orkade jag...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja, jag vet. Man ska inte vara skadeglad. Men någon har offentligt gått ut och fått min plågoande att visa sin rätta sida, dvs fel,fel...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner, lite väl mycket blåst. Men ändå mössan är utbytt mot pannband! Våren är på g och det är Indras 5 års dag!
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag var inte ett dugg sugen på att åka till ridskolan för veckans lektion. Det kändes verkligen uppgivet tråkigt och jag var riktigt...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok "Om hundra år finns varken du eller jag." -Cornelis Vreeswijk Senioren har dåliga tänder. Det har han haft ett tag. I höstas hade han...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ikväll åker jag till BALI! Har bokat in mig på ett Yoga Retreat i 5 dagar, det ska bli spännande :p Eftersom jag är med i en...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för första riktiga dressyrtävlingen. Vi har övat fyra gånger på programmet, två gånger per varannan dag i påsk. Indra...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har isoleringen på ridskolan släppt vilket innebär att det åter är möjligt att rida i ridhuset eller på uteridbanan där. Så jag...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp