Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Får försöka mig på denna blogg. Nu har det inte hänt mer än att hästarna vilar och de tappar skorna i hagen
Svar
0
· Visningar
526
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Är det någon som har varit i Skottland på en roadtrip och tittat på slott och grejer? Vi kommer landa i Edinburgh på kvällen och har...
Svar
13
· Visningar
1 696
Senast: shadde77
·
  • Låst
Dagbok Nån gång i våras råkade jag ramla in på en tråd här på forumen och läste om kläder. Jag har för mig att det var någon som undrade vad...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Just nu har jag en svacka i ridningen. Det blir mest skogsmulleridning. Jag vet inte riktigt vad jag vill med min ridning just nu. Att...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag en hike på ca 1 timme, upp för ett berg och ner på andra sidan och sen tog jag bussen tillbaka! Är så himla glad i...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Seabaz
·
Svar
1
· Visningar
704
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar den mamma man kunde ringa och prata med om problem och glädjeämnen. Den mamma som inte hela tiden lät som en trasig...
Svar
9
· Visningar
1 908
Senast: Boj
·
  • Låst
Dagbok Ja, då har jag börjat läsa lite koreanska inför en eventuell resa dit nästa sommar, det passar bäst eftersom hästarna kan går på bete...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Sporthorse
·
  • Låst
Dagbok Jag var på CR-kurs för Lotta i helgen igen och blev tilldelad ett stort halvblod som jag ridit 2 gånger tidigare. Han är ganska kraftigt...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Dagbok Sökandet fortsätter. Liten slemhinnesvullnad i näsan men inte anmärkningsvärd. Så det är inte problemet med ständig nästäppa. Allergi...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: hoppeloppe
·
  • Låst
Dagbok Det innebär att om ni valt att endast visa era inlägg för andra medlemmar så är de inte med eller om ni begränsat dem ännu mer. Om ni...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok En kompis hade gjort så smarta minidrivhus så jag var tvungen att göra några själva också. Nu hoppas jag bara att mina grödor ska växa...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: sthu
·
  • Låst
Dagbok Jag testar just nu detta lite annorlunda forum. Här kan du skriva en offentlig dagbok, som en blogg. Det är inte tänkt att användas som...
Svar
8
· Visningar
1 633
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta...
Svar
0
· Visningar
1 159
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills vi åker till Europa! Sååå kul!! Vi reser Från Magnetic island till Townsville till Brisbane...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Då inkom utredning nr 4 i samma ämne på jobbet. Inte fel denna gången heller mot rättshaveristen. Hoppas det blir lugnare nu. Knappast.....
Svar
0
· Visningar
396
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då jag ibland tycker att det är lite svårt att veta om en tråd passar bättre under Gnägg eller under något annat forum har jag valt att...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Yes!! Min pv fick ledigt i morgon samt måndag då som alltid är ledigt!! Ikväll är det födelsedagsfest hos en vän! Alla kommer vara...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Helt otroligt. Sitter hos KBT o förklarar att kroppen försöker säga mig något. Att stressa mindre. Så på natten kan jag inte röra mig...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Min andra gång hos KBT. Första gången var uppdraget att gå promenad. Omså bara några steg. Det är tyvärr så att några steg var det jag...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp