Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Efter vila och en midsommar med trettio grader varmt harhästarna idag som först fått gå. Temperaturen sjönk tiograder efter gårdagens...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då var den här, årets semester. Det blev lite tidigare i år eftersom midsommar låg lite sent. Annars brukar jag jobba en vecka till...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vilken extremt sorglig promenad det blev den här eftermiddagen. Under en bil sitter en minikattunge, mager och full i loppor med...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags. In med Indra i hästtransporten och dottern i bilen. Regnet hänger i luften men det är uppehåll. Kommer fram till vårt...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit i Stockholm 2 dagar igen. Anledningen till att det blev 2 dagar var för att jag inte orkade köra hem efter en dag. Det jag...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag tog en tur till jobbet som ju ligger i Stockholms län och nu så här på kvällskvisten efter jobbet har jag suttit och bläddrat på...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tinki har gått styrke träning denna veckan. Absolut tråkigast var att skritta upp och ner för backe tio gånger. Skritta tycker hon är...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I helgen har jag varit på kurs. Det var 2 dagar med biodling i topplistkupor. Den kursen anmälde jag mig till redan i vintras innan jag...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag märker att det där med lusten att skriva i bloggen här, inte är så stor längre. Ofta vet jag inte längre vad jag ska säga eller...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så j-la nöjd med mig själv. Utan stöd, nerskälld och dumförklarad har jag gjort det! Stått på mig inte justerat på några sanningar utan...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det blev inget ridit igår. Vaccinerades i fredags så de ska i och för sig vila tre dagar men en liten skrittrunda hade fungerat. Det...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok ÄNTLIGEN var dagen kommen för betessläpp! 15 hektar varierad hage med en härlig blandning av hästar. Två halvblod, ett...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Fick mig en tankeställare. Nacken blir inte bra och skuldran. Ta det lugnt blev rådet. Allt känns ok och om du bara tar det lungt kommer...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Dags för terminens två sista ridlektioner, som skulle bli en dressyr och en hoppning. Till dressyren fick jag sitta på fina farbror...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Till en av dom kurser inom personlig utveckling som jag ska gå så har jag fått en förberedande fråga: ”Vad upplever du är dina största...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tyckte det hängde lite väl många skitiga shabrak i stallet. 15 stycken var det. Ner i cykel vagnen, såpa och en hästborste. Trampa ner...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag dela med mig av två supergoda recept med hallon och vit choklad. Det ena är på blondies dvs. brownies fast med vit choklad...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Då var det dags igen. Tävling nr 2 80 och 90cm. 80 felfritt 90 två nedslag. Lugn, klarade många hästar i olika varv och gångarter på...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nya fina skor och små nätta hovar på alla tre hästarna. Zingo fick vaccinations spruta iigår och hon äker på söndag redan. Åh, vad fort...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp