Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag råkade jag få slut på jobb framåt eftermiddagen så chefen tyckte att jag kunde åka hem. Det är ju så med det här lilla företaget...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid haft ett känsligt luktsinne, men jag upplever att känsligheten har förstärkts med åren. Jag har tidigare skrivit ett...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det här är stallägarens 25 årig arab som också är under igångsättning. Utbildad MSV-dressyr i sin ungdom. Nuvarande ägare köpte honom...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok nu har jag försökt rida i stubben scandia dressyrsadel i tre dagar, hoppade över igår och tog min gamla frank baines utan knästöd för...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter den debatt om kanelens farlighet som vajat lite fram och tillbaks i media under några år, så beslutade jag mig tillslut för att...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hade trevligt nog lyckats få tag på en extra hopplektion. Och fantastiskt lyckligt lottad igen, eftersom jag återigen fick hoppa bästa...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Blev faktiskt riktigt bra bilder. Men det underlättar ju när man får låna proffsutrustning och att man kan knäppa flera bilder i rad :D...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag på en första koll av knölen i bröstet. Nu kommer jag att bli remitterad till BröstCentrum City för ultraljud och eventuellt...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Bilder från när Doby var med lillmatte på Playdate
Svar
0
· Visningar
216
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Gaah vad hästsugen jag blir. Hittade flera stycken cewe-hästar idag :D Skickade länk till en kompis och skrev att jag hittat "vår" häst...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Skrittat lite sakta i två dagar på Tinkern nu, gör lite ont i benet ännu men går att överleva. Indra fick på sig sadel och träns för...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Då har jag varit iväg och ridit lektion :) . På den här ridskolan har flera av instruktörerna utbildning i centrerad ridning, nivå 1...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det dags för ridlektion igen och jag känner mig taggad. Jag hoppas att jag får någon trevlig häst. De vet i alla fall om att...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag uppkallad ordentligt och mina reflexer fungerar som de ska. Efter att ryggen värkt järnet efter en dag på kontoret och...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte ridit hyresvärdens gula ponny på ett tag men idag blev det en liten tur. Hon tyckte det var kul att komma ut och det...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På grund av att jag inte kommer att kunna rida min ordinarie lektion nästa vecka så blev det två lektioner denna vecka. Nästan två...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland önskar jag att jag hade det. Men nu har jag inte det och inte vet jag vem jag kan fråga heller. Så det är bara att bita ihop och...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min väldigt försiktiga ridlärare tyckte inte det var någon bra idé när flera av hästarna stått hela påskhelgen. Hon förstod inte riktigt...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev andra turen i livet med mig och Tinkern i vagnen. Mycket bättre idag. Går stadigt till vänster, fast jag förklarat att det är höger...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har ju under en tid spanat in platsannonser. Hittills har jag inte hittat något som jag känt att det varit värt att skicka in en...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp