Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Så har jag kommit till vägs ände med en av mina älskade hästar. Jag är fascinerad över hur lätt allting känns nu när beslutet är fattat...
Svar
15
· Visningar
1 529
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Dagbok Jag har de senaste åren blivit mer medveten om vad jag tänker och framförallt hur jag ibland fastnar i olika tankeloopar. Tex vet jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 659
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Lite nu och då ramlar jag in på nån annonssida och blir förälskad i nån häst till salu. Eller så postar en bekant på fb ett inlägg om...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 966
  • Låst
Dagbok Eller kanske inte lämna. Men jag funderar på att sluta vara aktiv. Har redan stängt ned mina konton på instagram och twitter. Saknar det...
2
Svar
24
· Visningar
2 905
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Dagbok Weeeh! Första dagboksinlägget! Men det här är egentligen ingen riktig dagbok, jag kände mest att den här funderingen inte passade in på...
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp