Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok På Norrtälje Sjukhus, träffade en mycket empatisk läkare som verkade ha all tid i världen för mig. Han lyckades t o m locka ur mig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 748
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Dagbok Bör jag vara orolig? Fick bara veta att det syntes något på röntgen som skall undersökas vidare.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 723
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag hittade Johnny Cash sent i livet, hade hört att filmen fått bra kritik så jag googlade o upptäckte The highwamen o blev frälst.
Svar
0
· Visningar
739
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Det blev en 1a i Bergshammra, känns som ett radhus. Gräsmatta på framsidan o odlingstäppa med "balkong" under tak. Får ragga upp min son...
Svar
10
· Visningar
1 462
Senast: Myrten
·
  • Låst
Dagbok Jag kom ut ur mitt föräldrahus o hittade min älskade saab combicupe helt vandaliserad (många år sedan jag sålde den). Samtidigt fick jag...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok På måndag skall jag träffa min gode man. Vi har träffats tidigare o han har rätt utbildningar/erfarenheter för uppdraget. Han är...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Var jag tillsammans med en man vars psyke jag beundrat i flera år, han är artist. En dag i sängen kläcker han ur sig att han börjat...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha genomlidit en eländig heldag i Norrtälje. Han var från Iran o i min ålder eller lite yngre. Det startade med vilka...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: kryddelydd
·
Svar
82
· Visningar
10 083
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok En sommar tillsammans med mina föräldrar och min storebror. Man kunde vada dit från en större ö i Medelhavet när det var lågvatten. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Mår inget vidare, allt har kört ihop sig. Har insett att det inte är realistiskt att bo kvar här, utan måste sälja huset o flytta...
Svar
19
· Visningar
2 471
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Jag bara funderar på hur det är.
Svar
1
· Visningar
653
Senast: tara
·
  • Låst
Dagbok Finns det? Typ att jag får upp som pratbubblor med olika innehåll som jag kan spinna vidare med de tankar som poppar upp i min hjärna...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: vallhund
·
Svar
0
· Visningar
694
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Min uppväxt var brokig, sällan som vi alla i familjen befann oss på samma kontinent. Vid 14/15 förpassades jag till Sverige...
Svar
2
· Visningar
886
  • Låst
Dagbok Låg sömnlös i natt o kom på att jag skulle kunna byta huset mot en liten BR i någon Norrförort, för enklare vardag o minimera risken att...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: åke
·
  • Låst
Dagbok Ni som har möjlighet, titta ut o se den förtrollande natten!
Svar
0
· Visningar
399
Senast: vallhund
·
Svar
1
· Visningar
710
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp