Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Var hos psykologen i morse igen. Kom därifrån med en ganska bra känsla, vi hade ett givande möte! Hon har ändrat fokus från att "hästen...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Varför skriver jag här? Varför lägger jag ut så mycket om mig själv? Jag är en ganska stängd person fast med stora känslovågor. Kan gå...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Hade så bra humör igår att jag bestämde mig för att ta ett dressyrpass och inte ha vilodag. På...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Man kan inte annat än att älska hösten när det kommer så här fina dagar som det gjorde i helgen! Hade utsläppet tidigt på söndagen och...
Svar
0
· Visningar
301
  • Låst
Dagbok Ojojoj! Vilken höstdag! Idag har hösten visat sig i sin vackraste pläd! Gula härliga löv som prasslar i vinden, frisk härlig höstluft...
Svar
0
· Visningar
205
  • Låst
Dagbok Igår när jag åkte från jobbet var allt på topp! Jag satt och sjöng med i alla sånger på radio, helt säker på att jag är en oslipad...
Svar
0
· Visningar
241
  • Låst
Dagbok Nu har mitt sjukdomstillstånd börjat bli normalitet. Jag har börjat vänja mig vid huvudvärk, undviker automatiskt vissa belastningar på...
Svar
0
· Visningar
195
  • Låst
Dagbok Igår fick Zam en härlig behandling. Det blev först en omgång med värmekameran, sen djupvågsbehandling och sist lite laser på vissa...
Svar
0
· Visningar
289
  • Låst
Dagbok Tisdag och tillbaka på jobbet. Helgen utvidgades med en extra dag då pojken var sjuk. Han har fyllt år och vi har haft full fart i...
Svar
0
· Visningar
209
  • Låst
Dagbok -Hur har det gått idag? -Har jag berättat att jag har världens bästa häst? Så brukar dialogen låta nu när jag kommer hem från...
Svar
0
· Visningar
186
  • Låst
Dagbok Idag har jag tagit mig ut i verkstan för att träffa gubbarna och få lite perspektiv på jobbet. För det tycker jag är en viktig del av...
Svar
0
· Visningar
204
  • Låst
Dagbok Visst är det skönt när man har någon som kan komma in och reda upp alla frågetecken man har! Frågorna man försöker förstå sig på men...
Svar
0
· Visningar
227
  • Låst
Dagbok Gårdagens möte med psykologen var lite spännande. Det känns som hon inte vill släppa att jag inte är stressad. Hon tycker att jag måste...
Svar
0
· Visningar
201
  • Låst
Dagbok Ja, då va det dags igen för några till provtagningar på mig. Undra vad de kommer testa denna gången? Var iväg hos vårdcentralen i...
Svar
0
· Visningar
162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp