Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok :banana::bump::banana::bump: Så nu är det bara mobilen som saknas, en Iphone 6sPlus blir det. Springer runt och tjatar på gubbarna här...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag är det inte skönt, inte på något vis alls. Men lektionen gick bra även om pilotens kondition och styrka är under all kritik. Det...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Taggataggataggatagga För jag vill verkligen INTE rida Z, vi passar inte ihop... alls...överhuvudtaget Dottern tyckte jag kunde ju prova...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den 29 december ska jag och några till från klubben gå på kommunens Idrottsgala J och jag bestämde förra helgen att vi skulle gå All-In...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Försöker febrilt hitta positiva saker med kylan och snön Än så länge har jag bara kommit på 2, fästingarna dör och inga leriga hagar så...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Drygt 14 veckor tog det, och alla hästar är ju inte igång för att gå fullt ut i verksamheten, men nu är karantänen släppt. Men om man...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det måste jag säga gjorde mig ännu gladare än min egen nominering. Så nu jäklar ska jagas röster :D
Svar
0
· Visningar
171
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Wow, jag gick vidare till de topp tre finalister i kategorin "Årets Eldsjäl" på Kommunen Idrottsgala. Jättekul.....men.... jag kommer...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok För om inget mer inträffar blir stallet friskförklarat nästa helg. På lördag ska hela stallet skuras och ridhusen "gasbombas" Blev dock...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så det räcker inte med att ridskolan mer eller mindre varit stängd hela hösten pga kvarka. Måste du fortsätta jävlas med oss? Nu när...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ...i fejjan....med en stol. Så känner jag göra på en person just nu. Tar man på sig ett åtagande i en styrelse genomför man det, möjlig...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Lördagen började med att jag var sen hämta upp dottern, som just när hon satte sig i bilen kom på "kameran". Ringde hästägaren som...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok bar för att få visa de fina bilder min dotter fotade i lördags :D Hon har börjat sammarbeta med en makeup-artist, så det kommer bli mer...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok På måndag börjar nästa fas som håller på i fyra veckor. Kommer nästan kännas lite konstigt att bara ha halvfasta två dagar i veckan...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Men det är kul när det ger utdelning :D Som dottern skrev på sitt instagram #Liten fjärthäst susade fram som skjuten ur en kanon...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Undisclosed är fortsättningen på Podcasten Serial som blev väldigt populär förra året. Dagens Addendum (ett slags tillägg till veckans...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern hade varnat för att pållen ifråga är ofta lite övertaggad och pigg på hoppningen. (Dessutom var jag ju med en gång då J skulle...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte jag den här gången heller, utan dottern som ska hoppträna inför söndagens P&J Ägaren kunde inte vara med så det passade bra att jag...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Inte jag som ska rida utan dottern på medryttarhästen Blev lite rörd när hon ville jag skulle följa med och stötta. Trots att både...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Samtliga de tre hästar jag "får" rida är nu borta från lektionsverksamheten. Så om jag inte lyckas gå ner 20 kg på ett par veckor ser...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Gräs i näshålan?
  • Försäkring

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp