Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Så glad jag valde just den här terpapeuten, hon har gjort mer för mig på 2 sessioner än vad primärvårdens Psykolog gjorde på 10 månader...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: cewe
·
Dagbok Det är tungt just nu, håller mig på benen mycket tack vare jag har terapi-sejour på onsdag. Ska göra naglar på torsdag vilket också är...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: cewe
·
Dagbok Trodde 2023 skulle bli bättre men än så länge går det så där. Igår gick bilen sönder, tack för den liksom. Sen när det dyker upp småskit...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: cewe
·
Dagbok Bröt ihop och började gråta i bilen på väg hem. Hade redan bestämt innan att jag skulle förbi X-sambon så kommer in där storbölande. Var...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: cewe
·
Dagbok I tisdags gick min chef bort väldigt hastigt, han hade ett gigantiskt kund/kontaktnät vilket gör att vi har inte kunnat nå ut till alla...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: cewe
·
Dagbok 2020 var ett skitår, så tänkte 2021 kan väl inte bli värre? Jo det kunde det. Men 2022, nu kan väl ändå inte saker blir värre än all...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Grazing
·
  • Låst
Dagbok Herrejösses, tror inte vi kunde varit stoltare över vår lilla "Racerponny" i fredags. Och så mycket beröm han fick, ja dottern också så...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok All kostsam massage och all enveten dressyrträning har gett resultat. Fjärthäst har börjat bygga ryggmuskler :up: :bump...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ikväll ska jag pussa på den här söta mulen Dottern tränar kl18 ikväll så jag hinner dit efter jobbet. På fredag är det programridning...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är märkligt hur dessa djur kan fluktuera i pris så snabbt. Från "bortskänkes mot avhämtning" ena dagen till en miljon dollar den...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Men det var nära vi sålde honom vidare till första bästa :cool: För heeeelt plötsligt gick han inte lasta :cautious: Tog över 15-20 min...
Svar
5
· Visningar
1 321
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja det är ju ganska mycket roligare. Allt har gått så himla smidigt idag. Inga snöstormar och inga korkade ston som rivit ner hagtrådar...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I morgon är det dags för återbesök på kliniken (och givetvis kom det snö i går, why not liksom :cool: ) och häst:devil: verkar göra allt...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Är heeelt slut och då hade jag inte ens hälften så jobbig morgon som dottern med insnöad bil och PMS-märr som sprängde ALLA trådarna i...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ....och komma hem med en som indikerade på samtliga fyra ben vid böjprovet :(:arghh: Det började bra, han visade ingen hälta varken på...
Svar
9
· Visningar
1 666
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var med dottern ut till stallet i går kväll för att hjälpa henne kunna hoppträna. Underlättar ju om man är två så en skrittar fram för...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår skrev säljaren på avtalet och vi betalade halva köpeskillingen, vi (jag och dottern) har aldrig varit närmre en egen häst tidigare...
Svar
1
· Visningar
722
  • Låst
Dagbok Det var nog första gången jag hört de orden sen dottern slutade tävla M på ridskolan :D Igår var det de lektion för Chefen igen och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fjärthästen börjar gå bättre och bättre, massagen gör helt klart susen. Han ska få en återbehandling i december då tant Massör kommer...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kan alla bukare hålla tummarna och alla tårna för att Chefens dressyrsadel passar när de ska prova den idag. Kul det är med en häst med...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp