Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Vad ska man säga. Ingen av de medföljande sadlarna passar optimalt :meh:. Är väl något dottern misstänkt med fick det bekräftat i...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Är jag knäpp som tycker det är skitkul rent ut sagt räkna foderstater? Min dotter tycker det nämligen att det är "så skevt vara taggad...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Så igår blev det helt officiellt, dottern blir fodervärd på sin medryttarhäst. Jag är väl med på ett hörn som foderinköpare och blivande...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eller rättare sagt så har dottern blivit med häst, men jag känner mig starkt involverad :D Det är hennes medryttarhäst som hon ska ha på...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den här gången var det lite mindre fokuserat. Många hundar i lokalen, hög ljudnivå och en något övertrött hund. Men några fina övningar...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fredagen började bra när jag åkte ifrån mobilen hemma :up:. Om man ska fixa de sista förberedelserna inför helgens kräftskiva ute på en...
Svar
1
· Visningar
639
  • Låst
Dagbok Igår var första träningspasset på agiltykursen. Pälsmonster och jag gick ju en nybörjarkurs i våras, så det här är en fortsättningskurs...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag tror de flesta av oss stönar lite lätt bara man hör/läser ordet :angel: Men det var iallafall vad terminens andra lektion bestod...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I lördags var vi och hämta nya lillbåten. Jösses vad stor vår andra ser ut bredvid :rofl:
Svar
0
· Visningar
724
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag saknar den mamma man kunde ringa och prata med om problem och glädjeämnen. Den mamma som inte hela tiden lät som en trasig...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Boj
·
  • Låst
Dagbok Det har varit lite dåligt med ridning. Jag har varit sjuk, en vecka stukade jag foten när jag klev ur bilen och förra veckan orkade jag...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Alltså, måste jag låta IIIIIHHHAAAAAHHJÄÄÄÄLP när hästen brallar. Det är så sjukt pinsamt så det liknar ingenting :o:rofl:. Men jag kan...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Verkar som jag kommer sitta på min vackra svarta pärla ett tag :love: Men i går fick stackarn kämpa med en pilot där någon kört ner ett...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eller markarbete som barnen i Hoppspecial-gruppen skulle kalla det :p :rofl: Pålle var piggelin, så som pålle brukar vara så snart det...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Lyckan när det står Svarte Petter vid ens namn när man kommer till stallet :love: Lyckan när man fixar HELA markarbeteslektionen utan...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja tänk, jag tyckte gårdagens markarbete var riktigt roligt :) Rätt häst och en bra sadelkänsla (eller hur jag ska uttrycka det) gör...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag red ett helt pass markarbete i fredags där jag tom galopperade över bommarna O_o Men jag var totalt helt jävla slut efteråt. Satt på...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En klassisk men väldigt nyttig ridövning är att sätta upp fyra koner och rida i ett romb-spår aka Ruter Ess (Eller är det bara en...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eftersom min ridskola har lektionsåret indelat i tre terminen så hade vi teminsavslut igår på lektionen. Eller som jag lite skämtsamt...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår var det sitsträning och halvhaltar på lektions-schemat. Fick ta en värktablettscoctail innan jag åkte till stallet, trodde faktiskt...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp